21 jun 2007

Ja estem en estiu i la .... busca el ...



Definició d'ESTIU per la Real Acadèmia de la Llengua:

"Época más calurosa del año, que en el hemisferio septentrional comprende los meses de junio, julio y agosto. En el hemisferio austral corresponde a los meses de diciembre, enero y febrero"

Però per nosaltres que es l'estiu?? aquesta definició o el sinònim de "vacances a la vista!!! yuhuuuuu!!!" (per alguns, per els treballem tot el any jejeje ;-))

El que vos propose es durant este estiu i ara que s'oblideu un poc massa de les falles la gent m'envie quines son les vacances que te previstes o que ens conte les vacances viscudes. Aixina que fallers animeu-se i conteu-mos amb pels i detalls quines seran les vostre Vacances 2007 perque segur que cadascu de vosaltres te algo pensat i el que no tinga res, encara esta a temps de preparar-se un viatget, encara que siga a Gandia a passar un cap de setmana, que el teu cos teu agraïra.

Bé espere que s'animeu i m'envieu cosetes. Seria interessant que m'enviareu alguna foto encara que siga de vacances passades.



VA QUE JA ESTA AHI L'ESTIU I LA .... BUSCA EL ... Morell ;-)

11 comentarios:

Anónimo dijo...

MORELLOT, A VORE Q DIUS, Q JO TREBALLE TOT L'ANY I NO TINC VACANCES. SI ESQ SOC LA MES PRINGA D LA FALLA...

Xuso dijo...

Jo estaré de vacances al piso, llevant portes, forrant armaris, ficant llums, netejant i pintant... ja t'enviaré les fotos... jajajajajajaj

Carlos Miragall dijo...

Jo me'n vaig a Romaaaaaaaa!!! Això sí, quan acabe les opos. Jiji.

Anónimo dijo...

molt be ixos comentaris, pero vullc articles, fotos, curiositats, ligues etc etc etc

Xuso enviam un foto vestit de llanterner, fuster, pintor etc jajajajaa

Anónimo dijo...

ORELLOT, JO T'ENVIARE UNA FOTO VESTIDA D'ENFERMERA I FENT LITOTRICIES, ENCARA Q SI T PORTES BE ME POSARE EL DE ENFERMERA EN FALDETA CURTETA I T'ALEGERE UN POC EL DIA, JEJEJE...

Anónimo dijo...

uy uy uy!ja has ligat morellot!!!jajajaja
Jo no crec que vaja molt lluny, pero t'enviaré fotos tranquil!!!

Anónimo dijo...

Ja t´enviare´m fotos en el bora-bora...jajaja!!!!!!!!

Anónimo dijo...

en el bora bora, el matinee, les caletes, amnesia, pacha, privilege, etc etc etc etc...

San-vala dijo...

I conyó esteu desbaratant-se, si vols jo t'envie fotos de la platja del Mareny Bleu, desde el meu bar, jejejejejeje

Mare meua que estiu me espera, però RESISTIREMOS, jejejejejeje

Anónimo dijo...

rodrigo, en kin idioma parles?

Xuso dijo...

rodrigo és portugues i vol vendre camisetes!!!
Morell canvia-li'n una per la de be water my friend!!!!! jajaa