30 oct 2007

La Proclamació!!!


El dissabte passat va ser la proclamació de les Falleres Majors de la nostra falla, acte molt emotiu pa’ d’elles perque és el principi del seu regnat!!

Haviem quedat a les 21h en ca’ la Fallera Major Infantil i a les 21.30h en ca’ la Fallera Major, pa’ fer una picaeta, jo vaig acudir un poquet tard...un poquet prou!! perque quan vaig arribar ja no quedava res en les bandejes!!!jeje

Després anarem al casal a proclamar a les falleres, acte presentat per Morell, que ha sigut el primer any i ho va fer de categoría!!

I després el ball, no fa falta que vos conte més, no es que no m’enrecorde, pero no acabaria mai de contar-vos historietes....

Ens ho passarem molt bé!!!a la Presentació més!!!!

Enhorabona a les Falleres Majors Lara i Paula!!!i als Presidents!!!!



Escrit per Mels

10 comentarios:

Anónimo dijo...

MORELLOT, MIRA Q BEN PLANTAT STAS EN LA FOTO. LA VERITAT ES Q AGARRAT INFRAGANTI ESTAS MILLOR, JEJEJE...

Anónimo dijo...

gracies jajaja ;-)

Anónimo dijo...

BONA VESPRA, MELS MILLOR Q NO HAJES CONTAT RES PQ.............. MORELL EU FERES MOLT BE PER HARA ESTAS MANTINGUENT EL 10 JEJEJEJE

Anónimo dijo...

ENHORABONA A LES FALLERES MAJORS I CO NO AL MEU PRIMO QU HEU VA FER DE LUJO!
MELS VAS ANIMANTE A ESCRIURE ARTICLES!

Anónimo dijo...

enhorabona a les nostres falleres majors...va xiquets!!!que ja estem en falles!!!

karla

Anónimo dijo...

Karluch pa que no te isca anonimo fica otros i el nom del usuari ok?

San-vala dijo...

Ixa Mels, je que no t'enrecordes de moltes coses o es que el meu amigatxo Ciro t'apreta molt a la feina i no el dona temps a fer més llarg l'article, si vols parle en ell, jejejejejejejejejejeje

M'alegre que sortira tot bè i done l'enhorabona a les Falleres Majors de la Ronda i desitje que siguen molt feliçes durant l'any del seu regnat...

En quant a tú Morell no dubtava de la teua competencia en l'acte. M'alegre molt amic que tot sortira bè...

A MENORCA ME VOY, EN MENORCA ESTOY... QUE GUAY EN QUEDEM DOS HORES I MITJA DE FEINA!!!!!!

Anónimo dijo...

La veritat es que l'he fet en l'hora d'esmorçar, si vols que m'allargue el temps pa esmorçar...jeje!!
Bon viatge San-Vala!!!passeu molt bé!!!

Xuso dijo...

Enhorabona a les FM de la Ronda!!!!

HI han videos de la presentació del Morello!!! eres un crack!! fiera, a tot li tires!!!

Anónimo dijo...

no es precis que comentem res als jefes.................