8 feb 2008

12h FUTBET DE LA RONDA - 15 de Febrer



Fallers, Falleres i amics en general jejejeje en vista de que ahir soles teniem 7 equips per a fer les 12h de futbet hem aplaçat el sorteig per a hui a les 21:00 en el casal si algú coneix algun equip que vullga apuntar-se encara esta a temps, necesitem un parell d'equips mes per poder ferles sino no ens ix ni per pagar als arbitres.

Ajudeu-nos a fer un ultim intent de que s'apunten equips ;-)

Gracies a tots per la vostra col·laboració!!!

Morell

10 comentarios:

Amic fep dijo...

Ja esta al meu blog, no t'ho mereixes, pero... m'ha sabut mal...

Mira que enganyar-te en la meua falla!!!!!!!! jajajajajajajajajaja

Anónimo dijo...

eiii Fep heu senc va ser el foco ixe q stava matantme jejejeje ;-) vaig perdre la concentracio

Amic fep dijo...

Jajajajajajajaja, es conya amic, no tens que disculpar-te de res, es per punxar un poquet...

ara, aço te costara un parell de cassalletes...

Anónimo dijo...

hola amic fep! i sempre pensant en el mateix.........
com estás? ja estás a punt x a la presentació?

Anónimo dijo...

Fep aixo no cal ni dir-ho, i li dius al president i fallera major que tmb stan convidats i que m disculpen va ser un lapsus ;-)

Amic fep dijo...

Tranquil, no passa res, no t'ho dic jo, ademes, anant jo, sobra...

Ja estem preparats, estic ja nervioset, a vorem que fa la nana, si en dona la nit o que, ja que Eva estara dalt del escenari i me tinc que fer carrec de la nana, ale, a correr darrere d'ella... jajajajajajajajaj

Anónimo dijo...

Morellet soc Gema ja li he dit a Eric q mos apunte esta nit al futbito,fes-li memoria!!! som totes xiques!! q guay!!! anem a pegarvos un repàs a tots!!! si alguna se vol apuntar...

Anónimo dijo...

GEMA ERES MALA COMBOIANTA! T,APUNTES A TOT!

Lidia dijo...

Xiquets, heu cambiat el encapçalament del vostre blog?? esta molt xuli.
Sempre treballant per la falla, aixó es lo que es deuria fer, no cansar-se mai de fer coses noves per la falla i els fallers.
Un bes molt gran a tots els fallers d'una fallera que vos seguix de d'Oliva.


www.fallacasadalonso.com

karla dijo...

AL FINAL TOT HA EIXIT COM CAL.TINDREM FUTBET!!!
ESTA NIT TOTS A ANIMAR A LA FALLA!