10 feb 2009

L’eixida ja està donada

Comencen les falles, a partir d’ara no hi ha volta enrrere, cada setmana tenim algún acte faller, paelles, rally, cabalgata etc etc etc fins el dia de la cremà…
…Vaig a repasar la presentació…per mi una de les millors presentacions que hem fet , sols ens va fallar la sincronització de temps en les falles convidaes i la junta local per a que fora de 10 però com l’any passat carregarem tant per tindre a la gent allí esperant, enguany ens ha tocat esperar a nosaltres mes de mitja hora…açò només demostra una cosa, que tots som humans i podem fallar…hoy por ti y mañana por mi…
La presentació va començar tranquila i va anar agarrant força conforme anarem fent les parades oportunes en casa de les falleres majors, fins arribar al Centre Bernat i Baldoví en extasis :P … una volta allí reberem a les nostres falleres com cal i començarem el acte…
A mi personalment l’acte m’agrada moltssim i les nostres falleres majors tant les ixint com les entrants tinguerem el acte que se mereixen.
Una volta tot desmontat (desde ací donar les gracies a la Falla Xuquer per dixarmos les escalinates per a les falleres MOLTES GRACIES AMICS) anarem al nostre nou Cau a acabar la festa, allí vam rebre gran quantitat d’amics de altres falles que vingueren a fer la visita de rigor i crec que seu pasaren tant be com nosaltres (gracies a tos per vindre)…

...Lo dicho açò només es el començament del que potser un gran any faller en el que estem d’estreno de casal…

PD: Necessite fotos!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo tinc fotos!!!demà te les envie!!!
Ja estem en falles!!!!
Mels

Anónimo dijo...

jo tb tinc fotos! Me encanta el nou casal!

Anónimo dijo...

jo tb tinc fotos! Me encanta el nou casal!

Anónimo dijo...

¿no penjeu fotos x a vore eixes falleres?

San Karrega dijo...

jeee, els de l'avinguda coincidim en el mateix. Ens ho passarem de luxe.

A més enes fereu sentir com si estiguerem a casa i aixó es molt d'agraïr.

Gràcies, a tots per fer-nos-ho passar-ho tant bé...

Lidia dijo...

Ja tenim falles ahi!!! ja queda poc... que ganes de que vinguen... però quan més pronte venen, més prompte s'acaven i comencem de nou.

www.fallacasadalonso.com

Javi dijo...

Hola!

Soc l'administrador del bloc "Malalt de Falles".

Amb motiu del tercer aniversari, he estrenat web i domini propi.

Podrieu canviar l'enllaç que teniu per

http://www.malaltdefalles.com

Gràcies!

Bones Falles!