14 jul 2009

MOLTES FELICITATS ARANTXA!!!


Avui 13 de julio es el cumple de Nostra fallera Major 2010, en la falla l´hem vist creixer i convertir-se en la adolescent que s´ha fet,els anys pasen molt de presa ja que encara m´en recorde quan les nostres xiquetes que en aquell temps eren Arantxa i les seues amiguetes, els assajava la cançó del gorila, i Arantxa feia de MELODY, quins temps ...
També recorde el dia que les vaig pillar a la porta del casal veguent vozka en taronja, la cara de sospechoses que féren ella i Andrea meu vaig figurar ja tot, i mira ara ja té 17 anyets, i ja la tenim en novio i tot, el meu pasquero KIKE que se nota que la vol un montó.
Aquest any es molt especial per a tú, ja que representes a la Nostra Comissió, et desitje que pases un any inolvidable, aprofita i disfruta cada moment del teu regnat, que és molt bonico, jo tinc el honor de pasar-te la banda, i segur que aquest moment és molt emocionant.

La falla RONDA PAÍS VALENCIA et desitja MOLTES FELICITATS.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

grasietes!!
quant manviares el sms i me digeres q mirara la web dic avre qe a posatt jejeje!!
mos vegem el disp en el sopar!! el vozzka mos espereaa!! jeje
sisi cm pasen els anys!! les animalaes q am fet totes x el casal,, estem ya femos weles jaja
grasiies a totss!!
beesets

arantxa!!

Anónimo dijo...

MOLTES FELICITATS ARANTXA,ESPERE QUE DISFRUTES MOLT DEL TEU REGNAT PERQUE ES MOLT BONIC Y NO TE S'OLVIDARA EN LA VIDA.UN BESSOT MOLT GRAN,QUE TU SAPS Q T'ESTIME MOLT,AHHH¡¡¡¡Y SEGUR Q ANIRAS GUAPISSIMAAAAAAAAAA¡¡¡¡¡¡¡ LARA¡¡¡¡

karla dijo...

moltes felicitats guapissima!una fallera major de cap a peus!jeje.un besot

mels dijo...

moltes felicitats!!!a disfrutar a tope aquestes falles!!!!