6 mar 2008

MOLTES FELICITATS MARIA!


Hui es el cumple d´ una fallereta de La Ronda, es una persona molt voguda per aquesta comissió, per el seu carácter i la seua manera de ser, som amigues desde la infancia, juntes hem passat moltes coses, pero sempre l´he tinguda al meu costat, es com una germana per a mí, es una de les delegades dels xiquets, i com bè sabeu aquesta setmana ens dú a tots de cap.
Ésuna persona responsable, , té una xiqueta que es una pelailla, bueno jo que tinc que dir: si es la meua fillola; quan toca fer de mami ahí està la primera junt el resto de la penya, que jo de veritat que les admire, de nit ahí les tinc les més festeres de casal, i per el matí ja están les filles de falleres i elles darrere dels terremotos, i com no; en la botella de aigua fresqueta per a totes.
De part de tota la comissió de la falla RONDA PAÍS VALENCIÀ ET DESITJEM FELIÇ ANIVERSARI. MOLT BESSETS.



De la teua amiga Isabel.

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Moltes Felicitats Maria!!!!colli quina foto.....jejejeje

karla dijo...

Bueno Marieta, lo dit, MOLTES FELICITATS!!!
Com diu Isabel,t'ho mereixes tot.
Eres una gran persona!Et desitjem el millor per a aquest any que cumplixes el dia de hui.
Que tingues un feliç dia!

MUAK MUAK

Anónimo dijo...

GRACIES A TOTS I SOBRETOT PER A LA MEUA MILLOR AMIGA Q SEMPRE ESTA AHI GRACIES COM A DIT ESTA MATI ESTIC EMOCIONA PQ..............ESTIC MOLT MOLT EMOCIONA

EH Q LA PADRINA DE LA MEUA FILLOLA ESTA DARRERE DE MI EH¡ GRACIES

Anónimo dijo...

GRACIES ERES LA MILLOR AMIGA Q JA VOLGUEREM MOLTES TINDRE UN BESET, NO SE BURLEU PERO ESTIC ESCRIGUENT I ESTIC EMOCIONA GRACIES

Anónimo dijo...

Moltissimes feliçitats MARIA espere que tingues un dia molt especial amb els teus amics,i per supost, amb eixa peladilla de filla que tens que val millons.
Molts besets meus i de alex.

Anónimo dijo...

bueno, com ja t'he dit abans, moltes felicitats!! La foto es la canya, jejeje...

San-vala dijo...

Moltes felicitats Maria i a disfrutar amb els teus i sobretot amb la teua reina...

Anónimo dijo...

GRACIES A TOTS I GRACIES PE LO DE LA MEUA REINA PQ LA VERITAT Q ES LO MILLOR Q MA PASSAT I TE UN COMBOY A MALES MOLTES GRACIES SAN VALA SI VOLS PASARTE PEL CASLA AHI ESTAREM, I NATALIA MOLTES GRACIES UN BES PER ALEX

Anónimo dijo...

TOTS ELS XIQUETS Q VULLGUEN PODEN VINDRE AL DIA DEL XIQUET FALLERO NO FALLERO DE LA BARRIA D´AON SIGA TOTS SERAN BENVINGUTS

A LES 9.30 DESPERTA

Anónimo dijo...

MARIA MOLTES FELICITATS.

unrodabars dijo...

Bo,Felicitats cosina.....

que pases un bon dia en companya dels teus,un beset.

Anónimo dijo...

Gracies cosi, no m´esperava aquesta felicitacio la veritat es q m´alegrat un beset.