16 jun 2008

NOMENAMENT DE NOSTRA FALLERA MAJOR

El passat dissabte va ser el nomenament de la que será aquest any Nostra Fallera Major, Isabel Merino i Morell. Ens reunirem gran nombre de fallers, amics i familiars en el “Pub Platja” al Perelló. Allí ens esparava un soparet de lo més complet (menuda currà per al pobre Xoco). Primer soparem i una volta en la panxa plena passarem a lo que es l’acte en sí; la veritat es que la nostra falla no té molta experiència en aquest acte tant característic ja que fa pocs anys que el realitzem. El nostre President va dir unes paraules que ens van emocionar a tots els presents i va nomenar oficiament la Nostra Fallera Major.
Després de la serietat començà la barra lliure que posteriorment tots dins del “Platja” a seguir la festa. Desde ací aprofite per donar la enhorabona a la Nostra Fallera Major i tota la seua familia de la qual forme part orgullosament. Se que aquest any será un any molt especial per a ella que porta les falles en la sang però també sé que serà un any molt especial per a la nostra comissió per tindre la sort de tindrela primer que res com a fallera i més encara de tindrela aquest any com a FALLERA MAJOR.

ENHORABONA ISABEL!!!



PD: Envieu Fotos

25 comentarios:

karla dijo...

ENHORABONA ISABEL!!!!!!SEGUR QUE ERES UNA GRAN REPRESENTANT PER A LA NOSTRA FALLA!
Ens ho passarem de lujo eh??jeje...

Xuso dijo...

Enhorabona a Isabel (i a marcos, per la part que li toca) per eixe nomenament com a Fallera Major de la Ronda.

Tant la fallera com la falla han de sentir orgull mutu per tindre's una a l'altra i viceversa? ho enteneu no? es que m'he liat!!! jeje
bueno que m'alegre molt per la vostra comissió i per Isabel i li dessitge un any ple d'alegries i emopcions, que de segur que serà així.

Felicitats!!!! (ahhh, se m'oblidava, ja ens opassarem en falles pel cau, per si cau (valga la redundancia) algo)!!!!!!

Anónimo dijo...

Enhorabona Isa, espere q pasares una nit molt emocionat, ja mos contaras.
Esther

Anónimo dijo...

Enhorabona!!!jo no vaig estar pero ja m'han dit que es queda tot de lujo!!!!

Anónimo dijo...

gracies a tots!!! xuso si vens a la ronda, segur que et cau alguna convida!!
Va ser un nomenament molt emotiu, damunt jo sóc molt sensible, estic contenta perque la gent seu va pasar molt be. Un abraç molt fort.

Anónimo dijo...

Enhorabona cunyaeta, es va quedar tot super bé,jo personalment estic molt contenta de voret disfrutar, perque crec que teu mereixes.
No cambies mai eres una gran persona i millor cunya.
Besets.

Amic fep dijo...

Enhorabona Isabel!!! Pense que una persona com tu te ben clar el carrec que vas a desenvolupar i l'improtancia que te aquest dins d'una comissio. Se que no els vas a fallar als teus i dir-te que disfrutes, crec que no fa falta, coneguente... segur que ho faras.

Anónimo dijo...

Natalia, gracies x tot lo que feres el dissabte, i espere que disfruteu tots al meu costat.
Amic fep, gracietes, no cal que et diga que tens les portes obertes al cau de la ronda, espere que hem fages alguna visita, sé que ací tens bons amics.
Bessets.

SAN CASALLA dijo...

ENHORABONA ROJETA¡¡ LA VERITAT QUE ENGUANY LA RONDA VA SOBRÁ DE FALLERA MATJOR, PERQUE ERES MOLT FALLERA I SEGUR QUE LA REPRESENTES DE CATEGORÍA¡
ENHORABONA A TU I A MARCOS QUE ELL TAMBE SEU MEREIX¡

San-vala dijo...

Enhorabona Prima, ara ja eres oficialment la Fallera Major de la Ronda. Com diu el fep no tenim que explicar-te que es i l'importància que té. Al contrari ens tindries que donar tú clases d'això.

Eres dona de falla, del Ronda més concretament que has tingut un procés de formació com toca i que després de tants anys t'ha arrivat el moment de disfrutar del teu any...

Je Xoco que no li falte de res a la meua Prima i tú per la part que el toca a disfrutar tambè...

Anónimo dijo...

BUENO, JO NO VAIG PODER ANAR, XO JA SE Q TNIM A LA MILLOR FALERA Q PODRIA TINDRE UNA FALLA. ENHORABONA ISABEL!!!

Anónimo dijo...

cada vegada que entre al blog i vec els comentaris, de veres que m´arriven al cor.

karla dijo...

Que profundo....jeje

Anónimo dijo...

ENHORABONA A LA FALLERA MAJOR VA QUEDAR TOT DE P.............. MARE, JA POTS ESTAR CONTENTA, I JA EU CREC Q ESTA FALLERA EU FARA BE UN BES MOLT FORT

Anónimo dijo...

Es la millor,es la millor,lalalalala
visca la fallera major de la ronda

Anónimo dijo...

moltes felicitats isabel!menys mal que soles era el nomenament ens ho pasarem molt be!se que vas a pasar un any de falles molt especials...(aunque agarrateu en mes calmeta que si no,je,je)bueno ya saps que este any estarem en tot el que pogam al teu costat disfrutau val,molts besets de talens

Anónimo dijo...

estic molt agraida de les persones que estagueren al meu costat el disabte, a la llarga veus qui son els teus amics de veritat. Un besset

Anónimo dijo...

isabel, no digues aixo q me senc mal!!!!!!!!!!! :-(

karla dijo...

Encara tindràs que aguantarmos molt Isabel!jeje...

Anónimo dijo...

Que pasa cunya? Alex t´anvia molts besets

Anónimo dijo...

miru saps que no heu dic per tu!!! jo entenc, que hi han persones que no han pogut vindre per diferents motius, que no pasa res, lo que he dit es per les persones que vingueren i hen van ajudar en tot, JO ESTIC MOLT AGRAIDA. NO ESTIC ACUSANT A NINGU, PER FAVOR NO MALINTERPRETEU LO QUE HE DIT.

Anónimo dijo...

hola natalia!! com esteu?
dema a les 8 en baldo.Jo anire un poc mes tard que tinc el rosari de maguelo, nomes acabe estic alli.

Anónimo dijo...

ja ho se pava! xo esq m'havera agradat molt anar...

karla dijo...

provant, provant...

Lidia dijo...

Enhorabona a les vostres falleres majors, espere que disfruteu de tot moment a partir d'ara, que dia que passa no torna, i vos dic que es una experiència inoblidable que hi ha que passar-la i no oblidar res, vos ho dic perquè jo ja he passat per ahi, tant d'infantil com de major.

Enhorabona.


www.fallacasadalonso.com