23 feb 2010

20 ANYS DE VIVÈNCIES





Tots, alguna vegada ens hem parat a mirar arrere, i en este cas, jo hui m'he ficat a pensar, i m'he dit a mi mateixa: 20 anys!fa ja 20 anys que vaig a la falla, o aixó diu el llibret de 1991, que és el primer en el que apareixc!Pues sí, 20 anys en els que m'he trovat de tot...

Recorde quan era molt xicoteta, que les meues ties hem portaven a la falla i jo m'ho pasava d'alló més bé jugant amb tots el xiquets i no tan xiquets per el poli.Allí estava ubicat antes el nostre cau,s'enrecordeu??...Recorde que els xiquets, en aquella época dibuixavem el monument per vore qui ho feia més bé,que temps aquells...

Quan arribava la nit, mai volia anar-men a casa, sempre volia esperar-me a que s'acabara el ball, i de bon matí, a l'hora d'eixir, en un bot estava dreta (hui en dia igual...jajaja!)Quan me ficava el trage,molt bé, i el monyo sense problemes, però i els pendientes??ai que mal me feien!sempre vinga el plor!!però hui en dia me done conter de que no plorava de dolor, si no, de emoció, de nervios,de exaltació... que és tot el que fan sentir les falles, qui ho porta dins ho sap, veritat amics??


Que dies aquells, i quanta gent he conegut en aquestos anys...Gent en la que he compartit moltissimes coses,dies de emocions,nits de locura,rises, plors i mil coses dificils de expresar amb paraules...Gent a la que aprecie moltissim perque són com part de la meua propia família, perque així és la meua falla,com una gran familia!i per aixó me senc orgullosa de formar part de aquesta...
No oblide tampoc a la gent que ja no està en la falla,per unes coses o per altres, tot el contrari,els recorde, i a alguns els enyore cada dia...

Tot açò vinc a dir-ho perque al igual que este any es l'aniversari de la meua falla també és el meu, i he volgut expressar en unes linies com m'he sentit durant aquestos anys...

Primer, donar-vos les gràcies a tots, perque sense cadasqun de vosaltres, no seria possible, i en segon lloc dir que me senc molt orgullosa de ser fallera, i de ser de la Falla Ronda País Valencià!

PER MOLTS ANYS!!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

mare meua quina foto...jajaja
Estàs inspirà!!!mola!!a vore si puc enviar-te algo...
mels

karla dijo...

JAJA!Esta xulisima meme!!Inspirà no!desfaenà!jajaja!PAELLES!!!YUJU!

Anónimo dijo...

tens tota la rao ,aixo dels pendientes era tot un combat cada dia ,pero al final ixies en els pendientes i tota mora de lo que ploraves tu a soles cara el espill,je je cuants anys! olinka

Falla La Ronda dijo...

JAJAJA!Home,tot el any sense ficar-me res en les orelles i després un desastre!!

nerea dijo...

karla molt xulo magradat molt, ahh i espere ser una de eixa gent que aprecies en la falla, jajajaj, de veres esta molt xulo. nerea

Anónimo dijo...

nerea demà vindràs a la reunió???ja tinc els gorros!!!estàn xulos!!!
mels