7 oct 2008

...AGERMANATS...un èxit treballat...

Un any més AGERMANATS un èxit…un èxit no de casualitat…un èxit buscat i sobretot treballat…treballat desinteresadament per gent que sols en vore 1000 fallers junts sense escuts ni banderes se sent orgullosa del treball realitzat…este any no he format part d’aquest grup de gent…però se l’esforç que han realitzat per que tot ixirà bé i ho han aconseguit…desde ací demane un fort aplaudiment per tots ells…i de part de la Falla Ronda Pais Valencià…ENHORABONA!!



PD: …i GRACIES…

…He dicho Morell…:)

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo no vaig poder anar, pero ja m'han dit que seu han passat de lujo tots junts!!!!m'alegre de que haja eixit tot bé i bon oratge!!!!bueno un poquet de fresqueta pero no plogue!!!

Anónimo dijo...

ES EL PRIMER ANY Q ESTIK EN ESTA FESTA, ( BUENO, SI ES POT DIR Q ERA FESTA, PA MI)
JO ESTABA CURRANT EN LA GENT DEL CATERING, XO DIRVOS Q SEU KURRAREU MOLT TOTS, TANT ORGANITZADORS KOM LA RESTA DE LA GENT.
TINK Q DIR Q EN L'ORQUESTA MOLT POKA GENT ((( Q KUANT IXIU MAI FA FRET?????????

Anónimo dijo...

PERO ES NORMAL, UNS EN KEEPER'S, ALTRES EN D3 O CABRERET...I DAMUNT EL FRED QUE FEIA....

rocio dijo...

hola¡¡¡
Mels el possarem falta.
Aly jo anaba abriga i estaba be, però hi habia gent en manega curta¡ ixos estaran en 40 de calentura,jajaja
Per cert i Karla, no dona senyals de vida?

karla dijo...

Estic açí Rocio, el que passa esque estic agarra en el I.V.A i no puc entrar massa...A mes, necesite un poc de calma després de tota la tormenta...jeje!
Al final, va ser tot un exit, no hi han paraules per descriure lo bé que m'ho vaig passar.Moltes gràcies a tots per fer-ho possible...GRÀCIES!!

Anónimo dijo...

Eeiii rocio!!!tenia despedida no podia escapar....jeje

Lidia dijo...

Com esteu Suecans??? com veig en moltes webs acaveu de cel·lebrar l'agermanats, i de segur que ho heu passat d'alló més bé.

La veritat es que feia molt de temps que no pegava la volta a totes les webs de falles suecanes, però ara ja va acostant-se falles, ara ja hi ha mes gana de vore ambient faller, ja no queda res per a que arrive.

Ara ja comencen els actes de les comissions.

Vull donar l'enhorabona a tots els vostres representants del 2009 i dessitjar que passen un any inoblidable i a gaudir al máxim de tots els dies, es una experiència meravellosa i no hi ha que perdre cap detall.

Ens vegem amics.


www.fallacasadalonso.com

Anónimo dijo...

HEI COLLI QUE ENCARA NO ACTUALITZEM!