23 may 2010

MOLTES FELICITATS MARTAA!!

Lilypie Segundo PicLilypie Segundo Ticker
Que puc contar-vos jo de esta perletaa??Per començar voldria dir que per a mi, esta xiqueta és una de les coses més boniques que m'han passat.El dia que vaig anar a l'hospital a vorela, vaig pensar que era una de les personetes més boniques que havia vist mai.Que tinc que dir???si és la meua cosinaaa!!!

Pues sí, Marteta, ja està un any amb tots nosaltres, i és l'alegria de la casa...
I fallera??La ficavem en el carro i ahí anava ella, ballant amb la xaranga i riguent-se com fa sempre.Podria estar parlant tot el dia,però sense pegar-li més voltes, el que vull és desitjar-li tot el millor en esta vida, i com no dir-li que jo sempre estaré al seu costat per al que necessite.La comissió de la falla Ronda País Valencià et desitja que passes un feliç dia i que et façen molts regaletss!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Bueno bueno moltes gracies per el articul es nota que tenim un poquet de enchufe,,, pero bueno tens tota la rao es la alegria de casa i super fallera... graciesss

Esther

Anónimo dijo...

Moltes felcitats boniqueta

Lara

mels dijo...

Moltes felicitats a marta!!!
bessets