25 sept 2007

2on spot Agemanats 2007...

Inmersos en plena preparació de la festa d'agermanats 2007 que ja em explicat i re-explicat... alguns companys de falles amigues, en especial el boleta, de Bernat Alinyo, treballa en crear maneres de publicitar l'event com cal...

Ja vos posarem el 1er spot i ara vos posem el 2on... A mi personalment, m'ha encantat, espere que també vos agrade... Per cert, ja heu comprat el ticket?... Esteu segur que aneu perdre-seu?... El divendres tanquem llistes i no ens agradaria que ningú faltara, o que ningú diguera: " ai!, es que no m'enterí"...

Vos deixe l'espot... igual després de vore'l reaccioneu...



5 comentarios:

San Karrega dijo...

i ami que em sona el que està escrit!....

Anónimo dijo...

no se xq te sona jejeje

Anónimo dijo...

Jo ja estic apuntà!no meu perc!!!me falta pagar-te!!!este divendres segur!!
Molt currat el spot, no he vist el 1º, on està?

Amic fep dijo...

Plagio!!!! Plagio!!!!! Plagio!!!!

Anónimo dijo...

MARE MEUA M'ABORRONAT I TOT!