12 sept 2007

AGERMANATS 2007 - 12 D'OCTUBRE


Fallers i Falleres de La Ronda vos comunique que tot aquell que vullga acudir a la festa d'agermanats el pròxim 12 d'octubre i encara no s'haja apuntat, este divendres en la reunió te una de les últimes oportunitats de fer-ho. Pensa que se tenen que encomanar les camisetes del event aleshores el que s'apunte a última hora corre el risc de no tindre camiseta. Per als que ja estan apuntats poden anar a la reunió igual i pagar el 15€ que val la festa.

Per als despistats: en els 15€ entra camiseta del event, pasacarrer amb xaranga (1000 fallers), sopar (bocata + beguda per sopar + postre) i com a fí de festa dues orquestres de primer nivell que actuaran fins altes hores de la matinada) que mes es pot demanar!!!

Si algú necessita mes informació pot accedir a la web d'agermanats http://agermanats.blogspot.com/

Pasa la veu per la gent que no entra en esta web i este divendres tots els vullguen apuntar-se i tots els que vullguen pagar que pasen per la reunió de la falla i pregunten per Morell (el puto amo jejeje ;-)).

PD: Tot aquell que vullga col·laborar ja fent ficant el seu negoci al cartell publicitari com de forma altruista també heu pot fer, recorde que aquesta festa es totalment altruista i tots els diners que sobren de la festa (ojala molts) aniran destinats a l'assil d'ancians de Sueca.

13 comentarios:

Anónimo dijo...

ay morell sino fora per tu no se q fariem.........., sentinto de tot cor jo i la meua xiqueta no podem anar tenim bodorrio q llastima pq deu de estar super be, ja eu se q la festa no sera igual sino estic pero jo se q me dureu dins dels vostres cors i catxirulos persupost jejejejejeje

Anónimo dijo...

Jo ja estic apuntà!!!!me falta pagar!!!jejeje

Anónimo dijo...

jo tb stic apunta!! yujuu!! Ja q no puc anar al mig any faller x lo menos puc anar sta festa.

Anónimo dijo...

YEEEEEEEEEEEE Q TENIM Q ESTAR EN TOTS ELS LLOCS NO DONEM COLL JEJEJE

Anónimo dijo...

trankila Maria pensarem en tu jejeje i despres de la boda cap alli no¿¿

Anónimo dijo...

ehhhh que jo tampoc podre anar....
colliiiiiiiii, nosaltres acudirem despres!

Anónimo dijo...

JEEEEEEEEEEEEE JA HAS APAREGUT JA ERA HORA DESAPARECIDO, CLAR DESPRES DE LA BODA JO I LA MEUA AMIGATXA ALLI ANIREM

Anónimo dijo...

Ja vos he pillat....jejeje
A vore si es veritat que veniu a vore-mos a la festa d'agermanament!!!

Anónimo dijo...

a tu tambe t'espere primaa!! jajajaja no te penses q m'olvidat de tu, el alma de la fiesta jejeje ;-)

Amic fep dijo...

Encara que no pagau assistir fins l'hora d'orquestes, no estaria de mes pensar en la finalitat benefica de la festa i comprar el ticket. Recolliu la samarreta i quan esteu apunt de baixar del cotxe, se la fiqueu... estaria gracios vore a Maria, per eixemple, en traje llarg de boda i la samarreta d'agermanats 2007 fica, que penseu???

Anónimo dijo...

Heeeyyyyy!!!, hui keda un mes justet per a Agermanats...q guai!!!!, tinc males ganes...quan passa l´stiu ja comencça a entrar-me el nervioset d Falles...jeje!.

Anónimo dijo...

AMIC FEP AIXINA EUFAREM JO I LA MEUA AMIGATXA JAJAJAJAJAJA PERO................. MOS CANVIAREM

Anónimo dijo...

Maria aixo ja no val!lo que mola es lo que a dit l'amic fep!!!!jajaja