24 sept 2007

MIG ANY FALLER


El mig any faller que aquest any a sigut al nostre cau va ser un èxit encara que per alguns va ser un poc un agobio ja que ens tirarem en la barra quasi 4 hores, altres inclús mes però aixó es bona senyal perque la gent estava agust i no parava de beure, també es de veres que quan fas barra acaves agarrant una bufa de campionat i aixó es el que pasa que agarrarem una gran bufa jajaja i jo personalment vaig acabar el mig any faller a les 10 del matí jejeje. Altres caigueren en el camí (a que si Maria jajaja).
Lo important es que la festa va quedar molt be, totes les comissions pogueren estar sentades en les seues taules corresponents (no com altres anys), raonant, menjant, beguent etc etc despres tota la gent a la barra i a ballar en la discomòbil. Jo men vaig anar a les 03:30 i el cau encara estava ple, no se a quina hora es va acabar però calcule que altes hores de la nit i aixó vol dir que s'estava be allí i ja saps el que diuen quan estas be a un lloc no el menejes, en definitiva, el mig any faller tot un èxit!!!

Desde d'ací donar les gracies a tota la comissió perque estagueren currant tota la setmana al cau, el dissabte tot el dia per a que ixira tot bé i així va ser, GRACIES A TOTS els que col·laboraren d'una forma o altra. Als que no col·laboraren que també hi ha, sols dir-los que la falla es de tots inclosos ells aixina que una ajudeta per poca que siga sempre ve bé i que ells seu pergueren jejejeje ;-)

14 comentarios:

Anónimo dijo...

MORELLOT, T'HAS OBLIDAT D DIR Q FALTAVA UNA PRESÈNCIA MOLT IMXTANT...

Anónimo dijo...

la veritat es que ens heu pasarem molt guay! el casal jo crec que mai havia estat tan ple.
la gent es va comportar molt.

Anónimo dijo...

Jo no vaig poder anar, m'alegre de que se quedara bé!!!ja me contareu!!

San Karrega dijo...

Morell, segur que te n'anares a les 3 i mitja?!!...

Jo diria que no, però si tu ho dius....

Anónimo dijo...

primo has canviat la camisa de marcos x la m?

Anónimo dijo...

Heyyyy te raó Miriam...faltava la presència molt molt important...LA NOSTRA!!!!, jeje...q pena no haver pogut anar, xo era la despe de Olga...

Amic fep dijo...

Si la vista no m'enganya... jo pense que San Karrega te rao... no miraries be el rellotge, o tal volta ja no estaries en condicions de mirar-lo be.

L'unica nota negativa de la nit va ser quan s'acava la cassalla, per mi, massa prompte...

Enhorabona a la comissió de la Falla Ronda Pais Valencia, i gracies a Morell per fer-me, personalment, sentir-me com a casa.

Anónimo dijo...

JEEEEEEEEEEE PERO VAIG ESTAR AHI EN CUERPO PRESENTE, JAJAJAJA LO UNIC Q DIC ES Q VA ESTAR MOLT BE I ES UNA LLASTIMA Q VAIG CAURE TANT PROMPTE I EU SENC PER LA GENT Q SE QUEDA EN MI COM LA MEUA AMIGA LA ROJETA I ALGUN MES, PERO VA ESTAR SUPER BEEEEEEEE I MEN VAIG RIURE MOLT EH¡ MORELL

Anónimo dijo...

la casalla se la degue de veure tota maria. no vos hen deixa ni gota....

San-vala dijo...

M'alegre amics i amigues ronderes que tot surtira bè, ja teniu merit perquè demostrereu el vostre afán de superació perquè si el dia que va eixir conseguireu fer la festa, es de gran mèrit...

Jo meu vaig perdre perquè tenia boda, però ja m'han parlat molt bè de la mateixa.

Enhorabona a tots i el que diu Morell TOTS SÓN FALLA!!!, una ajudeta de quant en quant no fa mal..., però sense obligar a ningú que açò es una devoció no una obligació, jejejejejejeje

Anónimo dijo...

UN DIA Q NO VEC CASALLA, JO CREC Q VA SER PER AIXO JEJEJEJE AMIGATXA

Anónimo dijo...

Es de veres Fep la cassalla va fallar pero no controlararem los cassalleros que podem arribar a ser jejeje

rojuel dijo...

La veritat és que ho vam passar de categoria, i és ben cert que la gent de la Ronda ens va fer sentir com a casa, enhorabona i gràcies a tots ells.

Anónimo dijo...

Rojuel gracies a vosaltres x vindre. Ja sabeu que esteu tots convidats a vindre quan vuigau!No es precís que siga el mig any faller, ahh i no vos faltarà casalla!