7 sept 2007

ANIVERSARI DE FRANKI!!!


Ahir va ser l’aniversari de Fran, Felicitats!!!!

M’enrecorde quan hem va dir que volia apuntar-se a la falla, jo vaig pensar: en lo que li agrà dormir no durarà gens!!! Serà un faller de de nit. Hem vaig enganyar!!!li agrà ser faller, eixir als pasacarrers, la festa de les nits, estar en el casal....tot tot!!!

Bueno, no m’enrolle més, Feliç Aniversari i a passar-ho bé!!!

Aprofite pa dir que a la setmana que ve tots a la reunió, no morell?jeje.

Article escrit per Demelza (la novia jejeje)

7 comentarios:

rocio dijo...

Esa Demelza felicitant al seu xiquet¡¡¡ estirali les orelletes de la meua part.

FRAN MOLTES FELICITATS¡¡¡

San-vala dijo...

Moltes felicitats Fran, esta Demelza t'ha convertit en un gran faller del qual la Ronda disfruta.

La veritat es que no el conec molt personalment però per lo poc que el conec i el que m'han contat put dir que eres una gran persona...

Enhorabona i disfruta d'un dia especial amb la teua xiqueta i els teus...

Anónimo dijo...

Com ell no pot entrar gracies als dos!!!!ja liu ensenyaré!!
Que tal l'estiu?supong que be, les vacances sempre se queden bé!!!

San-vala dijo...

Bè, Deme treballant, erò bè. Ara comencen les meues vacances entre cometes, jejejejejejejejejejeje

Dis-li al Ciruelo que no t'aprete que si no li faré xuplar banquillo, jejejejejejejejeje

Anónimo dijo...

ES UNA PROVA

Anónimo dijo...

HOLA A TOTS! NO PODIA ESCRIURE EN AQUEST FORO.
COM ESTEU?
PRIMO JA ESTAS TREBALLANT?

Anónimo dijo...

Ho tindre en conter san-vala...jajaja
Ale rojeta!te vec!ja pots escriure!!!