15 oct 2007

AGERMANATS 2007


AGERMANATS 2007 un èxit a pesar de la plutja. La festa d'agermanats del passat 12 d'octubre va ser un èxit i gran part d'aquest èxit la tenen un grup de persones (entre les quals estic orgullós d'estar)que han treballat de valent durant mesos per a que tot ixirà perfecte. Foren capaços de improvisar i fer que la festa es ferà a peasr que hores abans en sueca estava diluviant. Si l'oratge hagués acompanyat la festa hagues sigut més espectacular si cap.

La part mala de la festa me la reservaré per un pròxim article perque personalment i lamentant-ho molt no puc donar les gracies a la meua comissió per la seua ajuda. Crec que si la festa es per a tots, la faena també tindria que estar repartida, però be com he dit, aixó serà altre article. Soles dir que el divendres vaig sentir enveja d'altres comissions falleres de Sueca.

52 comentarios:

Anónimo dijo...

jo no vaig poder estar tot el agermanament, sols un ratet en la xaranga, pero vos done l enhorabona a tots els agermanats perque ja mhan contat que es queda de luxe.

SPIELBERG dijo...

Amic Morell, no fem mala sang. La festa s'ha fet per molt incovenients que ens han ficat des del moment sols de tindre la idea fins el mateix dia.

Ara ja està, i segons diuen tots, ha sigut un éxit, i part d'eixe exit és culpa teu. Com ve dius, estate orgullós del que has aconseguit i mirem al davant, mirem cap a Agermantats 2008.

Se de primera ma tot el que vols dir i vols expressar, jo he estat al teu costat, però et dic que no val la pena. Si vols dir alguna cosa cap a la teua falla val la pena que ho digues un dia de reunió, que ho parleu tot junts i ho debatiu. Ací no trauràs res.

I enhorabona pel que has fet. L'any que ve més.

cento dijo...

Morell la festa va eixir a demanar de boca. no sigues negatiu, a totes les falles patim del mateix en major o menor mesura. vinga animat que va eixir tot de pm;
anims.

Anónimo dijo...

Primer que res dir que esta festa,a pesar del que diu morell,va ser un exit,i bueno felicitarlo x la bona organitzacio en tot moment.

karla

Anónimo dijo...

eiiii eiiii eiiii que ningú diuq ue no fora un èxit heu va ser 100% simplement dic en este foro que es el que veu la falla, el que vaig tirar de menys en la meua falla i que les demes falles tingueren, simplement aixó perque vullc que la gent ho sapia. Es independent de la festa, es una cosa interna i com que este es el blog de la ronda no veig un mal lloc per expressar lo que va pasar, no cregueu??

Anónimo dijo...

primo entenc lo que dius, pero sempre passa lo mateix,treballa un i miren 4, j crec que en totes les falles tenen el mateix problema o similar, j tinc d´exemple els playbacks, passen dies i dies seguent 2, 3 , 4, ens currem el ball i despres la setmana d´abans vénen s´el aprenen i tot de lo mes guapet. I que tens que fer? no vás a enfadar-te ni a fer mala sang, se suposa que vas a la falla a divertir-te.

Amic fep dijo...

Jeeeeeeeeee, flipongo!!!!! Ha alguns altres tambe els va sorprendre alguna reaccio de la seua comissio, per eixemple a mi, pero pense que el millor es pasar del tema, la gent que et va fallar i hem va fallar a mi ja te prou castic pensant en el que podria haver fet i no va fer, i a la seua consciencia estara la pregunta de que si, realment, s'agermanaren eixe dia... tu ho vares fer? Has estat 7 messos intentant esta germanor? La teua feina esta feta, el que no la va fer, que carregue en eixa culpa, per mi, pense que hay quedaria el tema...

Anónimo dijo...

amic fep, eres JOSE veritat?

Amic fep dijo...

Quien lo pregunta... Decimetes???!!!

Jajajajajajajaja, si soc Jose, de la Falla el Portal.

M'equivocat?

Anónimo dijo...

ehhhhhhhh!!!!! l´altre dia Deme meu comentaba qui es amic fep que hem pregunta per Juan Lorenzo, i jo dic, nose perque crec que es Jose.
Com ja he dit abans vos done l´enhorabona, jo tenia boda i vaig anar a sentir el teu discurs a l´estació, i a les 6.45 men vaig anar, una llastima no haver estat, pero tenia que cumplir.

Anónimo dijo...

ehhhhhhhh!!!!! l´altre dia Deme meu comentaba qui es amic fep que hem pregunta per Juan Lorenzo, i jo dic, nose perque crec que es Jose.
Com ja he dit abans vos done l´enhorabona, jo tenia boda i vaig anar a sentir el teu discurs a l´estació, i a les 6.45 men vaig anar, una llastima no haver estat, pero tenia que cumplir.

Anónimo dijo...

ehhhhhhhh!!!!! l´altre dia Deme meu comentaba qui es amic fep que hem pregunta per Juan Lorenzo, i jo dic, nose perque crec que es Jose.
Com ja he dit abans vos done l´enhorabona, jo tenia boda i vaig anar a sentir el teu discurs a l´estació, i a les 6.45 men vaig anar, una llastima no haver estat, pero tenia que cumplir.

Amic fep dijo...

Pues si, el mismo. Bueno, molt content de que penseu que la Festa fou un exit.

Jo pensaba que ja sabiu qui s'amagaba baix eixe alias, ja que moltes vegades he donat moltes pistes a este blog, al menys per als que me coneixen. Ara, ja no tens dubte, rojeta, si soc jo.

Anónimo dijo...

Primer que tot!!!donar l'enhorabona a tots els que han organitzat la agermanor!!es queda de luxe!!!a l'any que vé altra vegà!!!
Tens raó morellet, jo vaig estar molt pendent de estos xics de palma, que no hem vaig donar conter d'ajudar!!!no vaig poder anar ni a dinar, pero que conste que en el sopar vaig llevar la taula on vaig sopar!jejeje
Morellet perdona-mos!!!bueno ja ho comentem en la reunió!!!

Anónimo dijo...

Amic fep, perque meu comenta isabel perque ni m'imaginaba que eres jose!!hem pensaba que era algun amic de ciro de l'avinguda d'espanya!!!jajaja

Amic fep dijo...

Bueno, bueno, bueno, pues no sera per les voltes que t'he deixat pistes, contestant a missatges teus!!!!!

Mare meua, Demelsa!!!!

Be, ara jo ho saps, si arrive a saber que era una incognita encara la meua identitat, vos pegue un poquet de canya... jejejejejejejeje.

Morello, respira, que has tirat la pedra i has amagat el braç... cabron!!!!!

Anónimo dijo...

Ja ves amic fep!!!jajaja.Ni meu imaginaba!!!
Ja m'explicaras lo de amic fep!!perque eixe nom?

Amic fep dijo...

No te molta volta de fulla... F.E.P. (Falla El Portal), quan comenci a col.laborar en la pagina de la Falla Avda d'Espanya, sempre que escribia ficaba un amic F.E.P., volguent dir, un amic de la falla el Portal, i a partir d'ahi, s'ha quedat amic fep, que es el nom que gasta al blog, al igual que J.D. quan he escrit alguna cosa de falles...

Anónimo dijo...

Pues si...Dani te molta raó en lo q diu, forem pokets els q fèrem algo...no es q jo staguera tot el dia treballant xo per lo menos vaig llevar taules i cadires i vaig netejat la barra...xo sempre es la mateixa història de sempre, i això seguirà aixina...hui treballaré jo i demà treballarà altre i jo faré el gos...xo bueno, això es aixina en totes les falles, i al cap i al fi en la nostra falla ste es l´únic problema...donem gràcies d no tindre problemes d politikeos entre gent d la falla i històries d´ixes...

Anónimo dijo...

no m'amague no jejejeje estava de reunió de curro ;-) sta clar que pasa en totes les falles pero weno el dissabte me va saber mal vore com mentre en altres falles se quedava tot net en la nostra teniem que anar el dissabte per la vespra una gent (mil gracies) a netejar. Son coses que pasen pero entre tots en un quart hagues estat arreglat i calia anar disabte a netejar. simplement me va desilusionar molt i necessiteva expressar-ho.

Anónimo dijo...

Per cert, enhorabona a tots els agermanats, la vostra faena durant tots stos mesos va donar molt bon resultat...la llàstima va ser q el mal temps dels dies anteriors ens va limitar un poc, xo bueno...no passa res, va ser un èxit total...a l´any q ve més...

Amic fep dijo...

Ahi!!!, l'any que be... vorem, vorem...

jajajajajajajajajajajajajajaja

Anónimo dijo...

Aixo de J.D. me sona eh?jajaja.Com J.L.!!

Xuso dijo...

Morell, a la Falla la Ronda sols se'ls pot felicitar i donar les gràcies per acollir (de repent) a tres comissions al seu cau a sopar.
A lo que tu et refereixes, no sols te la culpa la ronda, hi hagueren dos comissions més (Cervantes i Sucro) que tampoc col·laboraren massa en la neteja, llevar-se la taula i tampoc...

Així com en altres casals tots els que soparen arrimaren el muscle. Així que no li pegues més voltes, com tot en la vida, el que va creure que devia ajudar ho va fer i el que no ho va creure oportú no ho va fer (la gent es dona a conéixer) A mi no hem va saber gens mal ficar-me a netejar el casal, al contrari agraït a eixa comissió per deixar-nos estar baix del seu sostre.
Jo en la meua comissió també nombraré l'escassa ajuda, però no vaig a enfrontar-me en ningú, allà cada ú amb la seua conciència.

Eres un crack morello!!!! qui es el p... amic fep eixe??? jo no el conec (crec que és un malalt mental!!!)

rojuel dijo...

Morell, estic d'acord en Xuso, hem d'agraïr i felicitar a la Ronda per la seva hospitalitat en aquell moment, va ser decisiva per poder dur a terme la festa.

Aquest cas el veiem en totes les comissions, no faces mala sang. A la fi la gent s'ho va passar be, que és el que preteniem, no? Quedem-mos en això, en la part bona de la festa

Amic fep dijo...

I que ha fet ara de mal el pobre amic fep?

Xuso, xuso...

Anónimo dijo...

Aiii!!! Morell!!!

Les gracies ,com be diuen per ahi ,per deixar-mos el casal sense res a canvi, és molt......


Tu hagueres volgut més? I jo!!
Si no havera, plogut ho haverem fet al poligon i ningu s'havera retratat.....

Jo sopi a Sales i Xapó!!

LO DIT EN TOTS ELS LLOCS GRACIES PER PARTCIPAR I PER COL.LABORAR!!!

P.D:Cuidadin en eixe amic PET que agarra unes MELOPEES!!!

Anónimo dijo...

ssshhhhhhh que no faig mala sang, es mes estic 100% d'acord en el que digueu simplement crec que era una cosa que se tenia que dir perque sino no evolucionem en millorar les coses que fallen en una falla.

Anónimo dijo...

OK,enveja sana quan en altres llocs la gent ni s'ho pensa....

D'acord amb tu.

Anónimo dijo...

Correcte Rodabars, aixó es el que volia expressar jejeje ;-)

Anónimo dijo...

BON DIA A TOTS, MORELL TOTA LA RAO Q TENS LES COSES SE DIUEN LO Q NO POTS FER ES CALLARTELES I PA AIXO TENIM EL BLOG ADEMES Q PER INFORMAR TAMBE PER A DEBATIR I DIR LO Q CREUS, pa q vaja tot millor TAMBE LES ALTRES COMISSIONS PODRIEN HAVER AJUDAT UN POQUET q no hagura estat de mes. JO NO VAIG PODER ANAR I TINC AMBEJA DE VOSALTRES DE HAVER ESTAT ALLI PERO TENIA UNA BODA COM VOS BAIX DIR EN EL SEU DIA, LA MEUA AMIGA ISABEL VA ESTAR EN REPRESENTACIO MEUA PERO JO TINC LA XIQUETA I DAMUNT DUIA ELS ANELLS, JO LA CONCIENCIA LA TINC TRANQUILA PQ LES MEUES AMIGUES Q TAMBE SOM FALLERES ANAREM DE DESPEDIDA LA SETMANA ABANS AL CASAl i el casal encara estava brut del mitjan faller i el netejarem i dimarts tormarem anar a netejar per lo tant senyor secretari el meu apoyo el tingueres i moralment tambe pq................. tu saps q jo pense en tu jejejejeje
i senyor alf el bater de dins tambe esta netttttttttttttttttt

Anónimo dijo...

ENHORABONA A TOTA LA GENT Q VA FER POSIBLE Q ESFERA EL DIA DE L´ARGERMANOR Q L´OPINIO ES DE UN 10 CON Q MORELL ENHORABONA

Anónimo dijo...

estic d'acord en q no hi ha q fer mala sang, xo morellot es mereix un 10 x tot el q fa x la falla, ell s'ha preocupat molt x a q tinguerem el milloret el dia d la germanor i d q tot eixira xfecte. La veritat es q t un poc d rao.

Anónimo dijo...

YO LO UNIC QUE DIC ES QUE SI UNA PERSONA ESTA CALENTA EN LA SEUA COMISSIO I MES ELL QUE ES EL SECRETARI ESTIC MOLT CONFORME QUE VULLGA DIR-HO, PERO CREC QUE AIXO DE QUE ESTA CALENT EN LA SEUA COMISSIO CREC QUE ENCARA QUE EL FORO SIGA DE LA FALLA QUE ES ELL FALLER , NO SE DEURIA DE TRAURE PER A QUE TOTES LES FALLES S'ENTEREN, CREC QUE AIXO LO MILLOR HAGUERA SEGUT QUE HO HABERA DIT EN UNA REUNIO, I APART MORELL COM ENGUANY ERES SECRETARI TE SEN HAN PUJAT ELS FUMS AL CAP.
I ENRECORDAT TU, CUANT ERES UN FALLER SENSE CARREC FARIES MES O MENYS LO MATEIX QUE TOTS, LES MANS A LES BUTXAQUES I FORA QUANT TE MIREN. O NO?
CREC QUE TINC RAO PQ YO SE QUE ES TINDRE CARREC I TE DONES CONTER DE LO QUE PASA EN EIXOS MOMENTS, PERO CUANT ERES DEL MUNTO NOMES VOLS FESTA, FESTA I MES FESTA.
NO TEU DIC PER RES MAL, TEU DIC PERQUE LA ROBA BRUTA ES LLAVA A CASA, I SI TU TENS ALGO QUE DIR DE LA TEUA FALLA ES DIU AL CAU FALLER UN DIA DE REUNIO.
ADEMES AIXO PASA A TOTES LES FALLES, UN TREBALLA I DEU MIREN.
AHI TEU DIC TOT.

Anónimo dijo...

EN PRIMER LLOC NO CREC Q SIGUES D´AQUESTA COMISSIO PERO JO SI PER LO TANT TE DIC Q ME PAREIX CORRECTE LO Q A FET MORELL PQ AIXINA LES PERSONES Q DUEN LES MANS EN LES BUXAQUES D´UNA VOLTA ES DONEN CONTER I LES TRAUEN Q LA FALLA ES DE TOTS, I TE DIC Q JO SOC UNA D´ELLES Q A VOLTES ME FIQUES LES MANS EN LES BUXAQUES PQ NO TINC GANES DE RES PERO A VOLTES SOC UN BITET, PERO AIXO Q DIUS Q NECESITES CARREC PA FER NO CREC Q TINGUES RAO, PQ UNA PERSONA Q NO A FET RES PER LA FALLA NO CREC Q SE LI DONE CARREC PER LO TANT UN SEL DEU DE GUANYAR I MANTINDRE Q A PARTIR DE AHI ES LO Q VAL I NO TEU DIC PER MAL PERO AHI QUEDA EL MEU COMENTARI I SOC FALLERA D´AQUESTA COMISSIO I PROU ANYS. MORELL ESPERE EL TEU ARTICLE PER A Q MOS DONEM CONTER.

Amic fep dijo...

Amic anonim. Me pareix molt be el teu punt de vista, pero, per sort cada vegada hi han menys gent que pensa com tu a les comissions...

Una cosa es una festa com la del divendres i altra cosa es tot un any faller, no es el mateix. Si a falles, cadascu en sa casa, un vol treballar i dotze no, aixo es a conciencia de cadascu, en totes les comissions tots ens coneguem i sabem cadascu del poeu que coixeja.

Altra cosa es el tema del divendres. Al Cau de la Falla Ronda del Pais Valencia hi havien al voltant de 250 fallers d'altres comissions, reubicats, convidats, conforme vullgau dir-los.
Lo normal, quan algu be a la meva casa jo hem meneje i faig que eixos convidats estiguen el millor posible.
Quan Morell demana que entre tots arreplegaren i arrimaren un poc, per deixar el Cau conforme estava, jo trobe, que els primers en alsar-se tindrien que ser els mateixos fallers de la Ronda del Pais Valencia,perque estan en casa. Aixo es el que critica Morell, no critica si treballaren o no treballaren, sols es un poquet de "senyorio".

"Hi ha que llavar la roba bruta en casa...", pues senyor anonim, voste acaba de llavar la roba bruta al mig del carrer sequial, criticant a una persona que te molta reposabilitat a la vostra comissio, que ara es el Secretari, i que el que ha fet o ha deixat de fer dins la seua comissio, pense que ara no importa.

Si anem mirant enrrere i mirant el que fa el del costat per jo fer encara menys, tot el que hem apres el divendres 12 d'octubre no va a servir de res.

Ara queda en les vostres mans que aço siga aixi o no...

Anónimo dijo...

BON DIA A TOTS! j estic molt d´acord en lo que han dit maria i amic fep, pero tambe pense que el meu primo tampoc ha dit tant per a que es fiquen aixina. Sols ha fet un xicotet comentari, lo que crec que hi han persones que s´han sentit molt aludides.

Anónimo dijo...

QUANTA RAO TENS AMIC FEP EL AGERMANATS NO VOLIA UN DIA SENSE DIFERENCIES DE FALLES I TOTS JUNTS PUES TOTS TENDRIEN Q HAVER COLABORAT, I MAIGA QUANTA RAO TENS ALUDITS ES.

Anónimo dijo...

Primer que tot. Gracies Maria,Fep e Isabel. Despres contestar al anonim.

1)Lo primer que tot les persones se visten per els peus aixina que si tens la valentia de critaicar obertament a una persona almenys tin la valentia de dir qui eres perque sino me demostres la clase de persona que eres un COBARDE.

2)A ningú se li han pujat els fums al cap perque en la festa del divendres jo no estava com a secretari de la meua falla, estava com a membre de l'organització.

3)Si estic o no calent en la meua comissió (cosa que no posa en cap lloc del article, tornatel a llegir) heu dic on me dona la gana i mes encara si es el blog de la meua falla i tu no eres ningú per donar-me a mi consells (te recorde que eres un COBARDE) Jo si dic algo heu faig obertament i dient en tot moment qui soc, amb la cara per davant. Aixó es el fa la gent que no te por al que esta dient, tu t'amagues darrere d'unes paraules.

4)Si lliges el article et donaras conter les ganes de polemica que tens perque dic esperava un poc de mes col·laboració per part de la meua falla, res mes. No crec que siga res mal, ni siga traure draps bruts en cap lloc.

Espere que sigues igual de valent que has sigut per criticar-me com per donar la cara. Gracies. ;-)

San Karrega dijo...

Morell, ves en cuidao no t'ofegues amb el fums!!... Nos ha jodio!!!...

Ma uelo em dia: "que al que li pica s'arrasca"...

Xuso dijo...

La gent es dona a conéixer, dona igual que fique la identitat o no... tu ja t'has deixat conéixer Morell i pense que no has de justificar-te per res... ahí estàn els teus actes. Eres gran Morello, baixet però gran!!!! Els demés? lo que diu el mestre, si li pica serà per algo!!!

Anónimo dijo...

No feu cas d'eixe, no val la pena!!!morell tampoc has dit tant!!!
Me pareix be que hages fet eixe comentari, no has fet res de mal, jo crec que aixo passa en totes les falles, uns treballen mes que altres!!no has dit res d'altre món!!!això no es ningún secret!!!

Anónimo dijo...

mil gracies a tots! de veres que no me calfen ixos comentaris, m'ofendrien si foren d'alguna persona que aprecie pero como no es aixina ni siquiera els done importancia. Donar-li mes importancia de la que te es fer cas a gent que sols preten molestar.

Anónimo dijo...

ja liu heu tret la vena dels morells al meu primo!

Anónimo dijo...

Lo que mes rabia dona a una persona que vol jaleo es la ignorancia, aixina que pasem pagina.

Anónimo dijo...

morellot, tu saps q eres el millor i punto. Lo q diu la roja, pasamos pagina.

Anónimo dijo...

Primer q tot, dir q me pareix un poc desorbitat tot ste jaleo x unes simples paraules i ademés dites en tota la raó del món...lo del passat divendres era una festa per a TOTS i per lo tant ajudar entre tots a arrimar el casal havera sigut lo correcte...
Per segon dir-li a esta persona q ací no se li han pujat els fums a ningú, i com ha dit Dani, ell no va star execint el càrrec de secretari el passat divendres, sino el de la persona q ha fet q la seua comissió participe en Agermanats, i la q ha stat menejant-se per a q tota la falla stiga enterada de tot respecte a la festa, el q s´ha encarregat d q tots tingam camiseta i sopar, el q ha stat anant a les reunions per a mantindre informada a la seua comissió...t pareix poket???, pues això es algo q ha fet d manera altruista i per gust, aixina q t tot el dret del món d dir lo q sent, i te recorde q este es el blog de la Falla de la Ronda País Valencià (blog q tb ell ha creat) i per lo tant stà llavant els draps bruts dins de casa.

Anónimo dijo...

Me dona molta ràbia q se critique a una persona q stà fent les coses molt ben fetes i sense res a canvi...xo bueno...cadascú pot opinar com vullga...
Passem pàgina...

Anónimo dijo...

altra volta i encara que siga repetitiu GRACIES!! per persones com estes val la pena TOT i ixes son les opinions que realment m'importen i m'afecten, les demes les dixem correr. GRACIES!!! ;-)

rojuel dijo...

Com be heu dit, el comentari no hauria d'haver suscitat tanta polèmica, però hi ha gent per a tot. És una opinió com una altra, encara que no estem d'acord en ella.

Ni cas, Morell, "a palabras necias oidos sordos". Tu ja has demostrat qui eres i com eres, no cal dir res més

Lidia dijo...

Jo tampoc vaig poder estar en l'agermanament de Sueca,una de les raons, no soc de Sueca, en nom meu, en el del webmaster i en tota la falla Casa d'Alonso sencera, moltes gràcies per haver-nos inclós com a link en el vostre blog, en breu vos incluirem a vosaltres també.
VIQUEN LES FALLES!!!

Anónimo dijo...

Hola Lidia, gracies de res!! en molt de gust vos incluim en el nostre blog, si necesiteu alguna cosa no dubteu en demanarla. VISKEN LES FALLES!!