11 oct 2007

MIL FELICITATS RAMIRET!!



MOLTES FELICITATS RAMIRET!!!
Avui dia 11 d'octubre cumplix anys el nostre Vice-President Ramiret. No en cumplix molts el que pasa que pareix mes major del que es jajaja perque esta fet una huela ;-)

Ramiro que sigues molt feliç, que passes un bon dia, que esta nit vages a la reunió, pagues ixes casalletes i tots brindem per el teu aniversari.

De part de tota la comissió de La Ronda i sobretot del teu amic Morell MIL FELICITATS RAMIRET!!

PD: Ramiret va ser finalista del I Premi Pimentel any 2007 que finalment va aconseguir Eric Colecha

10 comentarios:

Anónimo dijo...

MOLTES FELICITATS!!!!!!! AMB EL DIA D´AVUI........
PRIMO RAMIRO ES DE LA MEUA QUINTA?

Anónimo dijo...

FELICITATS RAMIRO I UISABEL NO TEN PASES Q ES MEU XICOTET Q MOSATROS JEJEJEJEJE

Anónimo dijo...

felicitats ramiro! Isabel, aixo voldries tu, crec q ramiro cumplix 26 anys...

Anónimo dijo...

o 27, no ho se segur

Anónimo dijo...

Feliç Aniversari Ramiro!!!crec que té la meua edat, 26!!!
Hui no podia anar a la reunió pero si n'hi ha convidà no meu pense!!!!jejeje

Anónimo dijo...

Felicitats Ramiro!!!!!!
Per cert...q blanca stic en la foto...

rojuel dijo...

Moltes felicitats, Ramiro!!! Són 26 anys... Si hi ha casalletes jo també m'apunte, jajaja

rocio dijo...

Rojuel tu a la Xuquer, i mira que les casalles les tenim contades, que despres passa el que passa.
Moltes felicitats Ramiro¡¡¡

Anónimo dijo...

ehhhhhh mirufret que j no aparente la edat que tinc!!!!!!!

Anónimo dijo...

JA HO SE JA HO SE,TRANKILA, TU SAPS Q SEMPRE TEU DIC...