25 oct 2007

JA COMENÇA A FER OLOR A FALLES


Com molt bé diu el titòl de l'article "JA COMENÇA A FER OLOR A FALLES".
Molta gent que no es fallera que no te este sentiment que tenim els fallers diran "Si Home!!! si encara estem en Octubre" però això ho diuen perque no saben que el món faller ja esta en marxa i ja no para fins el dia 19 de març.
El dissabte per exemple tenim la proclamació de la falla, es podria dir que es el primer acte oficial desde que acavaren les falles del 2007. Jo personalment tinc un poc de nerviosisme ja que es el primer any que participaré activament en aquest acte i sincerament vaig un poc perdut en el que tinc que dir, fer etc etc però segur que al final ixirà be.

La setmana passada va ser al presentació de la Fallera Major de Sueca "Verónica Zarzoso" fallera de la Falla Avinguda D'Espanya. Desde la Falla PAís Valencià donar-li la enhorabona a ella, a tota la seua familia i com no a tota la comissió de la Falla Avinguda D'Espanya.

Per demostrar que ja s'arrimen les falles, si vas al cau ja estan assajant per al playbacks, tant grans com menuts estan traguent pasos de ball, triant les cançons que volen fer, elegir al protagonista etc..

En no res començaran els jocs entre falles: truc, xamelo, parxis... i aquest any es celebraran al nostre cau ¡¡yuhuu!!

El mes de novembre estarà ple de proclamacions falleres i el mes de decembre ja tindra alguna que altra presentació.

Lo dit xiquets, les falles ja estan ahi!! ja fa olor a polvora i quant menys ens donem conter estarem de pasacarrer disfrutant de la millor festa del mon LES FALLES.

25 comentarios:

San Karrega dijo...

Si necesites ajuda... ja saps... pide por esa boquita...

Anónimo dijo...

Maestro no ho he dubtat ni un moment que nomes tinc que demanarteu. Gracies!! ;-) Te envie un correu!!

San-vala dijo...

Ara qui es el que s'ofereix, tú o jo...

Este San Karrega tambè vol escriure al blog de la Ronda...

Com saps amic Morell ara que estic més tranquil, ja he tancat el bar, ja ha pasat la festa d'Agermanats, si vols ajuda només tens que dir-ho amic...

Per cert com es nota que ja comencen els actes fallers importants, ja feia temps que no escrivies un article tant bo, enhorabona amic...

Anónimo dijo...

Ja s'arrimen ja!!!i al dissabte la proclamació!!
El dissabte vaig anar a la presentació de la fallera major i ja m'entraren ganes de vestir-me de fallera!!!!

San Karrega dijo...

Je paquemao!... que era per ajudar en lo de secreari...

SI es que no t'enteres...

Anónimo dijo...

primo tu tranquil que el dissabte heu faras molt b, i ja saps que tens el meu apoyo x a tot.

San-vala dijo...

Com vas ajudar tú de Secretari, si no tens ni idea, CARAPAPA, jejejejejejejejejeje

Morellet el que diu la Prima tú tranquil que amb les ganes que li ficaras segur que ix tot bè amic...

Ixa Deme, això es una fallera com cal, en OCTUBRE i ja te ganes de vestir-se de fallera, agarreu l'exemple...

Anónimo dijo...

VA MORELLOT, Q TU ERES UN ARTISTA!

Anónimo dijo...

jajaja.Que bo eres san-vala!!!la veritat que si!!de sentir la xaranga, tots vestits...ja tinc ganes!!!

Anónimo dijo...

Vaaaa xikets q açò ja comença...
Q pena, jo al dissabte no podré anar a la proclamació...tinc el concert de Héroes del Silencio...

Anónimo dijo...

gracies San Vala jajaja quan tu vullgues saps que pots enviar-me els articles que t'avellixken i me tires una maneta que me vindra de lujo.adew amigatxo!! ;-)

Anónimo dijo...

SEGUR Q EU FAS DE LUJO, PQ DESDE EL PRINCIPI ESTAS FENT-HO BE ENCARA Q SE TE HAJEN PUJAT ELS FUMS AL CAP, JAJAJAJAJAJA

Anónimo dijo...

PAU COM ESTÁS? HE LLEGIT AL TEU BLOG QUE ESTÁS ALTRA VEGADA LESIONAT. QUE FAREM..... NO POTXER AMB TU, ARA QUE TENS VACANCES DEL BAR, UNA LESSIÓ DARRERE ALTRA.....

Anónimo dijo...

CUIDAT QUE TENS QUE EIXIR ALS PLAYBACKS!

Amic fep dijo...

Morello, passa de tots, si vols ajuda demanameu a mi.... jajajajajaja.

No et preocupes per res, una proclamacio, es una proclamacio, el unic que tens que fer es ficar-li un poc de setietat i solemnitat al acte, tu montal conforme cregues, tu manes, ara si, fes que siga elegant i atractiu, aixi no fallaras...

Anónimo dijo...

hola amic fep, com estás? tindries que donar clases de parlar en públic també, a banda de les de conta! encara dones cursets?
com no sabem res de tu, que no t´agradaren les alumnes que tenies? je je je

Anónimo dijo...

Si que podries fer un altre curset eh?ens ho passabem bé!no te queixaras que t'he feiem parlar!!

Amic fep dijo...

Ui, ui, ui, que se portabeu be en clase???!!!

Ho conte tot??!!

No se, ara esta paraet el tema dels cursets, pero en el moment en que en tinga un, vos ho dic.

San-vala dijo...

Si Prima estic altra volta lesionat, però es lleu el dimarts meu lleven, ha sigut un esginç lleu, espere que s'acave la raxeta i en deixem disfrutar un poc...

I el dimecres a MENORCA!!!!, de vacances amb l'amor de la meua vida ixes vacances que encara no hem tingut...

Morell t'agafe la paraula, com saps ara tinc més temps només puga t'envie algo amigatxo...

Anónimo dijo...

ja teu contare Fep, saps sempre sera serio, atractiu i sexy millor dit jejeje ;-) an Vala espere el article i les fotos de les vacances. Bon viatge amic!!

Anónimo dijo...

ah MENORCA! QUE GUAY! PASATEU MOLT B!

Anónimo dijo...

Un 10 pa morell!!!ho va fer molt bé el dia de la proclamació!!!!
Meu vaig passar molt bé, tot una risa!!!!

Anónimo dijo...

San-Vala passateu bé en el viatge, ja ens contaras!!
Va amic fep...que no te pots queixar!!!jeje

San-vala dijo...

Gracies amics i amigues, això intentaré pasarmeu bè...

Com ha dit Mels, enhorabona amic ja que diu que heu feres guay...

Anónimo dijo...

gracies san Vala!! elles me veuen en bons ulls jejejeje bon viatge!!!