23 mar 2010

NOTÍCIES DES DE EL MÉS ENLLÀ....


I vos preguntareu, que vol dir això??La pel.lícula??Doncs no, açò vinc a dir-ho perque pareix ser que els comentaris més sentits aquestes falles sobre el nostre cau, esque "ESTÀ MOLT LLUNY"...I jo dic...Lluny de a on??

Jo personalment, considere que el nostre casal esta a dos pasos del carrer Castelló, a dos de la 18 de Juliol, a tres de la falla Sucro,inclús jo he anat des de l'Avinguda fins a la falla a peu alguna vegada...Està clar que està lluny de l'estació,per si algú viu per allí, aixó sí!!!però està propet del cementeri no??ho dic perque esque pareix que tingam el casal allí dins, i no és aixina...

Podem dir que està en un carrer poc lluminós, o inclús que de vegades hi ha poc de lloc per a aparcar, però no llunt!!

Penseu, que com estan les coses, me referixc en els temes del veïnat, poc a poc tindrem que anar llevant molts casals dels seus llocs actuals, i tots tindrem que anar ficant-nos a les afores, al igual que nosaltres o també per exemple el cau de la falla Che Collons...

Bó, on vull arribar és a dir-vos que nosaltres seguim tinguent les portes obertes per a tots i que a vore si en les pròximes falles s'animeu i s'arrimeu a la nostra casa...


NO HI HA PÈRDUA!!jeje...

8 comentarios:

mels dijo...

jo visc en l'avenida i a peu en menos de 10 minuts estic allí!!!
i de la 18 a 2 minuts!!
Vingau a vore-mos de ves en quant!!!!o fiquem autobusos???jajajaja

karla dijo...

Jo en la pròxima reunió ho parlaria, li toquem a Granero i anem passant per els punts estrategics de Sueca

nerea dijo...

molt ben dit karla, jajaja deme tant com autobusos, jijiji

karla dijo...

Sí home sí Nerea, autobus de rodalies que passe per els caus fallers, igual que el tren que hi ha a valència en falles,no??ES IDEAL!

mels dijo...

AUTOBUS NOCTURN!!!JIJIJI

karla dijo...

En barra lliure dins!!

marty dijo...

jo estic a dos pasos desde el meu pis fins al casal

mels dijo...

colli marty tú si que ho tens prop!!!jajaja