4 abr 2007

i les Pimenteles, on estan??




HOLA BON DIA A TOTS!!!!!!!!!!!!!!

Fallers i Falleres de la Ronda i a tots els Fallers i Falleres en general ja que aquesta web es visitada per molta gent, estic açí per fer un comentari de la meua comissió i per ajudar a Morell que pobre ell sol ha fet posible que la nostra falla tinga una web (blog) i un foro.

Un foro pel cual tots el fallers de La Ronda ens sentim units i comunicats durant tot l’any ja que les falles no sols son 3 dies, ni una setmana, les falles son tot l’any.

Estic segura que Morell conseguirá poc a poc que la nostra falla tinga un domini WWW.LARONDA.COM, com no si ell s’ho proposa ho conseguirá.

ANIM MORELL!!!!!!!!!!!!!

Res que dir sols vullc comentar que el nostre amic el Bude ha fet un comentari sobre els pimentels de la nostra falla per cert ha estat de luxe, doncs be jo estic açí per fer un comentari de les nostres PIMENTELES les cuals son moltes, no se per on començar a nombrar pero vaig a començar per les meues amigues.

Vaig a parlar en primer lloc de Rebeca com no coneguda per tota la Falla de nuit perque entre el dia es manté prou modosita per de nit pert la xabeta...., també vaig a parlar de la meua Vanesa s’ha fet major però ho intenta diu que no por seguir-me que ella ho intenta pero a mitjant camí cau, ella sempre esta ahí.... , Laura ahiiiiiiiii Laura i les seues Lauraes una darrere d’altra estaria tres dies contant i no acabaria, aquest any també ens n’ha montat de les seues han sigut unes falles rares per a ella ha sustituit a Ruth per Aina....., Ruth en lo fallera que es la nostra Ruth en lo fallera que es ella i que poc ho ha disfrutat aquest any, encara que no ens hem oblidat ni un moment d’ella, així i tot jo no m’he sentit gens abandonada perque quan no queda ningú ella sempre está.... parlar de Aly que tampoc ha pogut disfrutar les falles com a ella li haguera agradat esperem que l’any que be la gent s’anime a eixir en cofies en lo guapes que estan, i així i tot encara ha montat alguna de les seues que son prou bones.....
La Roja ahí la Sabela d’ella res que dir mira si ha fet el serril que encara no està recuperà ixa, ixa si que no ens deixa mai allà on mires sempre la veus.... i la Calata a ella si ens fa costat tot l’any no sols en falles a mes a mes ens unix una gran cosa les nostres xiquetes que de xicotetes ja tenen gran amistat....

Res mes que dir que totes viuen les falles con si les furtaren que ANIMALS.

Continuarem parlant com no de totes no ens podem oblidar de ningú son unes figures imagineu-se que la Martina desde falles encara no la hem trobat esta en la Xuquer a vore si es canvia de falla ja ja ja ja també nombrarem a Joana, Patri, Miriam, Eva, Démelsa, Nerea, Lara etc...etc... ahhh i la nostra Andrea que a vore qui s’atrevix es mereix un comentari per a ella soles que enguany fins ens ha cantat......CONTINUARA...........



Escrit per ELENA

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Elena molt b!!!!!!!!!!!
M´ha molat molt!!!!!!

Anónimo dijo...

gracies San-Vala. es de veres que pareix que la gent esta animant-se a escriure ¡¡mola mola!! ara lo que tu dius que le rulo no pare. Demà li toca al teu que estan tots esperant sempre les teues col·laboracions, que son bonissimes.

Anónimo dijo...

jeee elena ho has fet de luxe!!! tb el done la enhorabona!! encara fareu q m'anime i q escriga jo algo i tot!!!jejeje

Anónimo dijo...

san vala, elena es la fixa roja de la foto!!!! jajaja, no obstant al llarg de la nit es va convertir en fixa verda!!

Anónimo dijo...

ay elena ahi!! Has fet q m'emocione, vixca les pimenteles!!!

Anónimo dijo...

Ole Elena!mola molt!jajaja. La veritat és que eixa nit jo crec que Elena passa per tots els colors, inclús el dado!!!jajaja.Que bona és!
Iiiee San vala açò va animat-se eh?poc a poc!

Anónimo dijo...

ELENA, T'HAS DEIXAT A ANITA DINAMITA Q TAMBE L'HA MONTAT GORDA AQUESTES FALLES!!! HA SIGUT D LES MES PIMENTELES!!!

Anónimo dijo...

ELENA, M'HA MOLAT MOLT EL ARTICLE QUE HAS FET, PQ TENS TOTA LA RAO, JAJAJAJAJA

ESPERE QUE FAJES MOLTS ARTICULS MES, PQ MOLEN.

QUE PASES BONES PASCUES.