5 abr 2007

La Mona de Pascua...




Gent de la Ronda estic content perquè l’iniciativa del meu amic Morell esta donant èxit, estic observant desde l’exterior de la vostra comisió que cada volta es fan més comentaris als articles i la meua més grata sorpresa ha sigut vore dos articles al blog d’un faller i una fallera de la vostra comisió que no fora el Morello. Tambè se que el Foro triunfa molt, però en disculpareu ja que si entre tambè al Foro hem tiren del curro segur. Ja perd prou de temps escrivint articles i fent comentaris. Anime aquestos fallers a seguir escriguent, als altres a seguir comentant i poc a poc voreu com açò amb l’ajuda de tots ho feu més gran. Es pot convertir en una vía d’escape, en un moment de distració, en fer la vostra feina més amena en conclusió vos asegure que vos fa el ratet de feina més agradable i pasa la jornada laboral més ràpida. En quant a la gent que té ordinador a casa pues millor per a ells perquè podem entretindes en qualsevol moment...

Com sempre ja m’he n’anat pels ramals. Este article va per tú Bude per ser un bon amic, una gran persona i el primer de la Ronda en prende la decisió d’ajudar al nostre amic. També té el dedique a tú Elena per ser la primera dona en escriure i espere que no sigues l’ultima, ¿eh, Patri?. Per cert els dos articles estan molt bè i això dels Pimentels i Pimenteles mola molt.

Hui parlaré de la Pasqua, per a mi vacances a l’oficina però molta feina al meu bar, però que millor que treballar amb la teua familía, vos asegure que no hi ha res millor. Ara tots estan preparant-se per anar de camping, per anar de viatge a la neu, a la mar, a la montanya, per a menjar-se les mones i tambè per agafar bones mones. Com diu mon pare cada cosa té el seu moment, pues a disfrutar-lo, a pasar-ho de luxe, a riures en els vostres amics, a descubrir món, a descubrir el nostre terme si no aneu de viatge, a pegar-se fartades...

Però quant torneu tindreu la vostra falla esperant-vos. ¿ I vosaltres direu, ja esta el pesat del Pauet diguent-nos que anem a la falla ?. Tingau clar una cosa jo sempre dic el que pense, que això no vol dir que siga la veritat SUPREMA!!!. Una falla es una devoció, hobby, entreteniment, divertiment... mai pot ser una obligació perquè si es converteix amb açò es cremareu i deixareu de ser fallers. Les falles sóm tot l’any, però no teniu que arrivar a tot, distribui-se la feina perquè si voleu arrivar a tot es cremareu i vos heu dit per experiencia personal, ¿a què si San karrega?

Per concluir desitjar a tota la comisió unes bones pasques i com diu la meua mare coneixement!!!! Ja tornaré a escriuré després de falles, perdoneu ja m’ha traicionat el subconcient, després de Pasqua, per cert jo tinc les mateixes vacances que un xiquet i vosaltres no, jejejejejejeje...



Escrit per San-Vala

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Molt b San-Vala!!!!!, dir-te q ja eres una part important a la nostra web...molen molt els teus articles!!!
Q passes unes bones vacances...ahhh cert, jo tb tinc les mateixes vacances q un xiket...q jo encara vaig al cole...bueno a la universitat...jeje

Anónimo dijo...

MOLT B SAN VALA, ELS TEUS ARTICLES M'ENCANTEN. JO NO TINC VACACIONS D XIKET XO LES POKES Q TINC LES DISFRUTARE A PARIS, Q MOLA MOLT, JAJAJAJAJA

Carlos Miragall dijo...

jo també tinc les mateixes vancances que un xiquet, i tinc entés que una fallera de la Ronda també, perquè treballem molt prop. Eh Esther?

Jiji. bones vacances a tots els fallers de la Ronda i bones pasqües. Coneixement!!!

Anónimo dijo...

M'AGRADA MOLT LO QUE QUE ESCRIUS, I SE DE SEGUR QUE TE IX DE TOT LO COR, PAU TE DESITJE LES MILLORS PASCUES, I QUE NO CURRES MOLT.
YA LI HAS DEMANAT A EL TEU PARE EL DIA 16 DE JUNIO LLIURE? JAJAJAJA

PERQUE EIXE DIA TE VULL VORE EN ALGUN MOMENT AL MEU COSTAT.

YE AMIC QUE PASES BONES PASCUES. ANIREM ELS 2 ALGUN DIA AL BAR A FER-VOS UNA VISITETA.

UN ABRASSSSS

Amic fep dijo...

Jo estic sempre de vacances...