8 mar 2007

II Col·laboració del amic San-Vala




La vida segueix i tenim que mirar endavant...

La veritat es que a mi tampoc m’agrada parlar d’aquestes coses perquè com diu Morellet es massa dur, però m’agradaria fer un xicotet comentari sobre Jorge, jo personalment no el conexia molt i el poc que el vaig conèixer va ser ja feia anys en l’estadi quant ell jugava a bàsquet i jo tambè. Com tots sabeu era una bona persona i tenia molts amics en la vostra comissió sinó recorde mal anava en la quadrilla de Danielet, Bude, Ramiro, Trompe..., segons hem va ratificar Morell encara que a mi hem sonava havia segut faller de la vostra comissió i ara actualment tocava en la xaranga de la Cervantes, es a dir, un faller dels peus fins al cap.

En nom de la nostra comissió i de la Penya Ara Vinc m’agradaria donar el pesame a totes aquelles persones de la vostra falla que encara mantenieu una amistat o un bon record d’ell i dir-vos que hi ha que alçar el cap i mirar endavant que la vida segueix i hi ha que disfrutar cada moment perquè el destí de cadascú es imposible de saber. Vos heu diu una comissió que va tindre una expèriencia molt pareguda fa anys i es molt dur.

Per finalitzar dir que com va dir Juanet de la Xúquer (un amic de Jorge) “Alla on estiga segur que estarà tocant el FALLERO”.

Bueno companys fallers anem a seguir. Ja vec que aquest cap de setmana heu teniu prou complet el divendres les 12 hores de futbet, on espere que que tingau prou equips per a poder fer el Campionat, perquè per si no heu sabieu es un acte clàsic tant dins de la vostra comissió com a tota Sueca. Ja se que l’organització serà perfecta i espere que l’asistència, la deportivitat, la germanor siga exitosa. Bueno que guanye el millor i si pot ser l’equip dels meus amigatxos Focho i Ciro millor que millor, jejejejejeje.

Disculpeu per la meua ignorància però el dissabte de nit estic segur que teniu algò però com no estic dins la vostra falla no ho sé, ja faig prou sabem tots els actes que tenim nosaltres, però segur que seu paseu de luxe. El dissabte teniu el Dia dels Xiquets, al igual que nosaltres, només vos dic que es cuideu, que no es falte de res perquè són el futur de la vostra comisió, teniu que educar-los a voler a la seua falla desde petits i estic segur que ho conseguireu i així asegurareu el futur de la vostra comissió...

16 comentarios:

Anónimo dijo...

san-vala, no se ki eres xo me caus molt b...

san-garrofa dijo...

mirufret hi ha una canso que diu si sabeu voler qui soc
si voleu saber de que familia vinc
asomeuse asi baix
i voreu que ...
es broma entra en la nostra web i ens voras els caretos per les fotos que hi han que disfruteu este finde setmana pre falles.
ayyyyyyy morellooooo

Anónimo dijo...

com que no saps qui es??? te q vindre al casal a cobrar un deute q tenim en ell i tota la seua colla de sants + el amic fep. allí te diré quie es San-Vala.

Ayyyyy San-Garrofa

Anónimo dijo...

si vens t'enduras casalles i alguna mampara jajajajaja en el futbet hem triumfat tambe tenim 14 equips, de fet tenim el horari justet. Ja fare algun apanyo per a que el Foxo i ciro no pasen de ronda jajajajajajaja aixina podrem engarrofar-mos abans.

San-Karrega ja no pot ensenyar-te res mes, ara ja pots negociar els teus contrats ¿quan acaves contrat en la avda. d'espanya? anem a fer una oferta per tu jajajajajaja

intentarem hui anar a fer-vos una visiteta vale?? a vore si ens escapem un ratet del futbet.

Au amigatxo!!!!

Amic fep dijo...

Ui, ui, ui, no sabeu que no se poden negociar sesions fins que no acaba una tempora... ahi, ahi, ahi, este cas tindra que anar al maxim organ competent, es dir, a la J.L.F....

Anónimo dijo...

tenim firmat un precontrat que si trenca tindra que ixir un pasacarrer en la ronda. jajajaja

Anónimo dijo...

el futbet ha sigut un exit i segur que una part ha sigut gracies a la ajuda que ens fet publicant-ho en la vostra web perque vos coneix mig mon, ja m'han dit que aneu a ixir en el levante i tot. Felicitats!! seu meresqueu perque feu una gran llavor en favor de les falles.

Amic fep dijo...

Gracies, jajajajajajajaja.

Anónimo dijo...

serà per casalles!!!!

Anónimo dijo...

bueno, la veritat es q si q se kina quadrilleta sou, xo no se a kin sant correspon cadascú. Bueno, estes falles ja mos presentara el Morell. Ah!! i x cert! Soc fallera, no faller...

Amic fep dijo...

Ei, San Vala, que jo no soc el dels presupostos, per aixo no tinc feina, jajajajajaja

Mirufret, hola, que tal fallera?

Jo tambe anire a fer-vos una visiteta...

Anónimo dijo...

normal q tens q vindre amic fep sino vens se on vius jajajaja

san-garrofa dijo...

morello cabronsete ya que no vas a entrenar per lo menos podries fer articles que sempre entre i tens al mateix es que no vuic apretarte molt pero ten vas de vares eh jejjejejje

Anónimo dijo...

Tu salxixero, tu si que no vas a entrenar i el diumenge vaig anar a jugar com un home, vestit de fallero. Hem gitava a les 6:30 i m'alçava a les 9:30 per anar a jugar canalla!!!

san-garrofa dijo...

que grande i estabes amargante antes de hora eres una makina si qui ani pero estic de baixa futbolera que no ten recordes que et vaig dir que en rebani el dit o les casalles tan fet pedre la mimoria

Anónimo dijo...

la veritat no l'enrecordava borratxa!!!