14 mar 2007

Tancat per Vacances - Visca les Falles



Be xiquets per si no heu sabieu ¡¡¡me la pire de vacances!! este es l'últim article de les falles del 2007 perque el següent article que escrivim serà un recordatori de les falles del 2007 i una benvinguda a les falles del 2008 que encara que ara pareguen llunt comencen el dia 20 de març, perque les falles son tot l'any no tant sols una semana. Sense res mes que dir-vos hem despedisc de tots, ens vegem en el casal i anem a pasar-ho de p... mare, aixina BONES FALLES!!!



una granera vella que tenia jo
tant sols el palo vaig poder aprofitar
de paperets de colorets
un catxirulo jo vaig fer

de 2 a 3 pesetes, fil d'empalomar
i el catxurulo es va envolar
i jo de vore q el catxirulo volava
de la emoció es va envolaaarr!!

PD: VISCA LA RONDA I VISCA TOTES LES FALLES DE SUECA!!! :-)

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Eres un crac Morello, si hui teniu discomóbil i jo demà tinc festa, tot quadra aniré al cau a fer-vos una visita!!

Bones Falles a tots, i a l'any que ve a vore si inagurem tb el blog de la cevantes!!!

Anónimo dijo...

m'he adelnatat un dia però jo ja se el que hem dic. jejejej

salut!!

Anónimo dijo...

morellot, en la ultima estrofa t'has rallat: i jo d vore q el caxirulo volava, d la emociño s va envolaaarr!!

Anónimo dijo...

morellot, en la ultima estrofa t'has rallat: i jo d vore q el caxirulo volava, d la emociño s va envolaaarr!!

Anónimo dijo...

Xuso la discomòbil es el dijous jajajajaja però al casal q fer-mos la visita pots vindre quan vullgues.Au Xuso

Anónimo dijo...

Jo demà encara treballe pero hui aniré a la discomobil!a fer la mà!Fallesssss!!!