30 mar 2007

Els Divendres a la Reunió



Hui es divendres i hi ha reunió. Ara com les falles encara queden propet la reunió te prou assistents però ara quan aplegue el estiu i les falles queden un poc olvidades per tots la reunió es convertix en una reunió familiar donada la poca assistencià de la gent (jo inclòs). Aquest any podriem proposar-mos intentar anar mes a les reunions per intentar estar mes involucrats en les decissions que se prenen e intentar pensar coses noves per les falles del 2008. De normal tots solem enganxar-mos a la falla per allà novembre i fer totes les coses en el mes de febrer quan les falles ja estan damunt i la faena es triple.

Està clar que quan arriba el estiu es complicat anar a la reunió divendres per la nit perque molta gent esta en la mar, se ix mes etc.. però almeys se podrien fer menys reunions però mes profitoses, es a dir, 3 o 4 reunions en tot el estiu on es tracten temes de interes faller, si fos així jo crec que la gent es marcaria ixos dies i l'assistencia seria major ¿no cregueu?
Bé hui ens vegem en la reunió i espere la vostra opinió sobre aquest tema ok? ;-)

PD: Qui vullga expressar algun tema en concret en la web només te que enviar-meu al correu i jo el publicaré. La web es de tots i per a tots, aixina que mulleu-se un poc i escrigau algún article. Estic fart de mi i de San-Vala ES BROMA!!! jajaja ;-)

8 comentarios:

San Karrega dijo...

Morell... a la nostra falla passa el mateix a l'estiu però crec que es una cosa que passa a totes...

Nosaltres només fem dos reunions, una a finals de juliol i l'altra a final d'Agost i la gent... Home, no van tots els que voldriem però sol vindre més gent ja que fa temps que no ens veiem i tot aixó.. Després es pot eixir igual, no creus?!...

Anónimo dijo...

correcte, aixó mateixa vullc dir jo. Es fer un parell o tres reunions en estiu i ja tenim excusa per ixir tots junts un rato. Es normal que en estiu la gent no vaja però fent-ne menys crec que la gent s'animaria un poc mes i ficariem la excusa de anar de festa després i aixina en seriem mes segur jeje ;-)

Anónimo dijo...

San Karrega, Morell, jo crec que en totes les falles passa el mateix. En estiu sols queden a la falla 4 gats. Jo soc dels que te la costum de passar-me pel cau quasi tots els divendres i hi ha dies que som una familia, però no és eixò tb una cosa positiva de les falles? Ser una familia?

Amic fep dijo...

Morell, preferisc la canço quan la cantabes tu sol i no en el coro dudua hasta el cul de casalla... jajajajajajajajaja, per cert,no m'has cridrat per tocar la bandurria.

Anónimo dijo...

amic fep va ser una cosa improvisada quan siga la grabacio del disco etl tocare fijo jajajaja

Anónimo dijo...

amic fep va ser una cosa improvisada quan siga la grabacio del disco el tocare fijo jajajaja

Anónimo dijo...

amic fep va ser una cosa improvisada quan siga la grabacio del disco el tocare fijo jajajaja

Amic fep dijo...

La primera ja t'he sentit....