14 mar 2007

III Col·laboració del amic San-Vala





Les Etapes Reines...

Bueno fallers i falleres de la Ronda esta es la meua ultima col•laboració abans de falles, tranquils que quant s’acaven seguiré col•laborant al vostre blog, clar si meu permitiu o depenent de les casalles que ens convideu als santets quant visitem el vostre cau, eh Morelló, jejejejejeje

Com ja venen les Etapes Reines de falles, es dir els tres dies infernals vaig a parlar de les falles. Estic escriguent aquestes línees i estic aborronant-me perquè JA ESTEM EN FALLES!!!!!, bueno les falles com sabeu sóm tot l’any, però els actes fallers per excelència sóm aquestos tres dies.

Despertades, esmorçars al cau, pasacarrer per la barriada, dinarots al cau, partides de truc, partides de chamelo, partidetes de parchís, ball de disfraçes, sopars de sobaquillo al cau, balls per la nit, chocolatada i churros a la matinada, visita al Asilo, visita de Cortesía, Ofrenda al Mestre Serrano, Ofrenda a la Mare de Déu de Sales, Cremà de la Falla... i segur que hem deixe moltes més coses que fareu al vostre cau. ¿Com seu quedat recordant tot el que bè?

Jo després de sentir açò tinc un nuc en l’estòmac i un nerviós que no tinc ni ganes de treballar, perquè JA ESTEM EN FALLES!!!!!!, segur que tots vosaltres seu quedat igual o pitjor, això sóm les falles disfrutar d’aquesta setmana de manera intensa amb els vostres, es dir amb la vostra familía fallera.

Com diu el amic fep ja fa olor a pólvora, ja vec a les falleres totes guapes pel carrer, ja sent la xaranga tocar el Fallero, ja fa el cau un olor a paella que es caga el bastó, ja esta el banderí preparat per eixir del cau, ja m’he ficat el fajín mal, ja no trobé les claus del cau, ja estic retrucant, ja té un ninot de la falla el dit trencat, JA ESTEM EN FALLES!!!!!!

Per concluir desitjar bones falles a tota la comissió de la Ronda i m’agradaria dedicar aquest ultim article al artiste del blog de la Ronda, va per tú Morello i acavaré cantant la meua cançò fallera...



NECESITE RESPIRAR,

FER-ME MOLTES MÉS CASALLES,

I ANAR MÉS QUE LA LLUM,

PA AGUANTAR TOTES LES FALLES...

8 comentarios:

Anónimo dijo...

que grande eres San-Vala!!!!
quan vingues al casal t'ensenyarem la nostra cançó...

...una granera vella que tenia jo....

San Karrega dijo...

Je, però ací que passa?!!!....

Açó es diu pluriempleo i lo demés tonteries... Morell, tu saps bé lo que estàs fent, figura?...

Que al San Vala val la pena més fer-li un traje que governar-lo i el que avisa no es traidor...

san-garrofa dijo...

yeee os vigilo estas enredrant a san-vala primer me enredrares a mi per jugar al teu equip i ara enredres a san-vala per al teu blog ojito que os vigilamos jejejeje que no home que heu fa amb molt de gust.

Anónimo dijo...

i ara estic intentant liar a San-Karrega per a tirar-me un maneta en el disseny de la web aixina que vos tinc a tots pluriempleats jajajjaja

Anónimo dijo...

Iiieee Pauet ers bonissim!!!mola molt!!!Gracies per participar!Nosaltres som nous en tot aço pero poc a poc anirem ficant cosetes!!!

Anónimo dijo...

Soc mels!

Anónimo dijo...

si no vens te ficarem falta jajajaja i nosaltres si que anirem a buscar-te

Anónimo dijo...

Soc deme, la germana de Eric, que fas?la de antes era jo!es que no se com va açò!jaja
VIVA LES FALLES!!!