26 mar 2007

Les falles en internet



Esta posant-se de moda açó de fer la pàgina web de la falla i la veritat es que mola molt. Jo no se si haurà sigut casualitat, però desde que tenim la pàgina web i la gent es pot comunicar pel foro pareix que la gent de la falla està mes unida que mai, açó no vol dir que abans no ho estigues però al poder quedar entre fallers pel foro, dir idees per a falles etc... pareix que la gent ha estat estes falles un poc mes implicada, s'han fet mes coses noves i la gent ha estat mes unida o ixa es la meua impressió. Poc a poc totes les falles estan fent la seua pàgina web i d'açí res totes les comissions de sueca, perelló i mareny tindrem un lloc on poder comunicar-nos tot l'any i no només entre fallers d'una mateixa comissió sino entre fallers de falles distintes. I aixó es lo bonico d'açó, fer una germanor entre falles veïnes perque al fi i al cap tots som el mateix FALLERS i tots busquem el mateix passar-ho de p... mare ¿o no?



PD: Visquen les falles sigues de la falla que sigues!!! ;-)

17 comentarios:

Carlos Miragall dijo...

Visquen!

Anónimo dijo...

Visquen!!! ;-)

San Karrega dijo...

Això mateix...

Anónimo dijo...

MORELL, DISMOS KI ES ALF, X ACI Q NINGU HO VEU...

Anónimo dijo...

Ese macarra...q bo eres Markitos!!!!

Xuso dijo...

Eres grande morello, gràcies per la visita a la web. Estarem en contacte.
Per cert, crec que este dimecres no puc anar a jugar, tinc un sopar. m'ho confirmaràn demà, ja t'ho dic.
Vixca el moro i la seua falla!!!

Xuso dijo...

Per cert Morell, adelanta el rellotge de la web, figura!!!!

Anónimo dijo...

ostia el rellotge jajaja

Amic fep dijo...

Jo tambe col.labore, visca!!!!!

Anónimo dijo...

SOC LA RIOLENCA TINC UN PROBLEMA NO PUC ENTRAR EN EL FORO, ES NORMAL??? ME DIU "NO ESTA AUTORIZADO A VER ESTA PAGINA" I JO LA SEMANA PASA I LALTRA I LALTRA ENTRAVA NORMALMENT. CONTESTEU XFA.

Anónimo dijo...

no tinc ni idea riolenca pareix q a tots els va bé. intenta registrarte ok??

Anónimo dijo...

amic fep benvingut altra volta jejeje el regreso!!!

Anónimo dijo...

SOC LA RIOLENCA, BUENO INTENTARE REGISTRARME DESDE CASA, ESQ ESTIC AL CURRO, A VORE SI MHAN POAT I MHAN RESTRINGIT L'ACCÉS AL FORO, MERDAAA!!!

Amic fep dijo...

morell mira la pagina de l'avinguda, hi ha alguna referencia al teu streptease

Anónimo dijo...

ja esta respost jajaja q canalles que son s'agarren la paraula enseguida jejeje ;-)

Anónimo dijo...

Visquen les falles i les ciberfalles, jaja.

Anónimo dijo...

VISQUEN LES FALLES I EL GUIONISTA QUE TENIM EHHH SAN-VALA!!!!!