28 may 2007

1º premi basquet femení!!!campiones!!!


Tot començà en una reunió, Morellet com a secretari ens preguntà: Aneu a jugar el campionat de básquet femení?i Andrea va dir que sí, que farien un équip!!enguany sí!!!
Montaren canastes en el casal per a entrenar, Isabel se compra un baló i tot!tenien inclòs animadores!!o siga tot un comboi!!
Eixa setmana se va anar al casal a entrenar, tot un caxondeo i una risa! Unes per terra, altres que en una correra ja no podien ni respirar…(eh isabel?)
Arribà el día del campionat, havien quedat pa dinar i d’ahí tots al poli!!
Quan arribarem al poli, començarem a vore el nivell dels altres èquips, n’hi havia de tot clar, jo duia la bolsa de la roba per a jugar, pero al final com vaig vore que eren prou i sols anava un rato no hem vaig cambiar, a part de que feia 10 anys que no jugava!!tot n’hi ha que dir-ho!!
Manola va apareixer en uns pompons del PSOE, imagineu-se d’on els va traure… de unes banderetes que n’hi havien fora del poli, les va fer a tiretes i pompons fets !molt bó!!
Començaren a jugar i guanyaren el 1º partit, després el 2º, i el 3º!!!allí estavem tots nerviosos, Olga se n’anava de boda, en el monyo fet i allí estava esperant… Esther mig mala pero allí estava, Manola (sa mare de Laura) renegant al àrbit!!el Flare informant-nos dels resultats i guiant a les jugadores!!tot un entrenador!!! També estava Mª Jose, Lara, que era el seu nomenament i va vindré un ratet, María que se n’anà i no tornà…i així molta gent!
Les jugadores, Patri, Isabel, Andrea, Clara, Mª José…totes totes sou unes campiones!!!supong que seu passaren molt bé jugant, o siga, que a l’any que vé altra vegà, no?
Arribaren a la final, contra les de la Falla Verge de Sales, que duien uns quants anys guanyant elles, tot un nerviós !! va ser un partit emocionant, quan s’acabà la 1º part anaven empate!imagineu-se ! no se podia dir encara qui anava a guanyar !
Per cert, jo que anava per a un rato encara estava allí, esperant a vore com quedaven!i així molts!
Començà la 2º part, estaven cansades pero feren un últim esforç i guanyaren!!!
SOU LES MILLORS!!SOU LES CAMPIONES!!!



Article escrit per Demelza

11 comentarios:

San-vala dijo...

Home Mels ja era hora que el feres l'ànim d'escriure un article. Molt bè m'ha agradat.

Donar l'enhorabona a la Falla La Ronda pel campionat. Jo l'únic partit que vaig vore va ser la semifinal contra la meua falla i ja en vaig donar conter del vostre nivell i sabia que tenieu posibilitats...

Enhorabona Campiones!!!! i nosaltres terceres que no esta gens mal...

Amic fep dijo...

Enhorabona a la Falla Ronda del Pais Valencia pel titol.

Per cert Demelza, este article no l'habras escrit en la Gestoria? Si s'arriva a enterar Juan Lorenzo, vorem, vorem...

Anónimo dijo...

OE, OE, OE...Sou les millors!!!!, Enhorabona!!!!!, jo stic a la foto, xo no vaig jugar...vaig anar de suplent x si feia falta alú o hi havia alguna baixa...jeje...

Natalia dijo...

enhorabona per el tiromf, una final renyida de veres,pero m'alegre de que les falles vajen animant-se a participar.
Enhorabona!!!

Anónimo dijo...

Hola!molt bé pa totes les falles!tant primers, segons, tercers...un 10 pa totes les que participaren!!!
L'escrit el vaig fer el dissabte i ahir liu vaig passar a morellet!!

Amic fep dijo...

Tens por a Juan Lorenzo?

Anónimo dijo...

DEME, EL DISSABTE VAIG VORE A FRAN I EM VA DIR QUE ESTABES FENT UN ARTICLE PA LA FALLA, I NO ESPERAVA QUE TINGUERES TANTA IDEA JAJAJAJA, MOLT BE DEME, ESTA MOLT XULO.ARA NO PERGUES LA COSTUM I CONTINUA.

Anónimo dijo...

Por no en tinc, ell no està casi mai!
Nerea el dissabte quan arribí a casa estava inspirà!!jaja
I tu ja estàs preparà?

Anónimo dijo...

prepara no, que va.
lo que tinc por pq no me fie de vosatros, sou perilloses.

rocio dijo...

Demel enhorabona per el article, si que estaves inpirà si, i felicitar a les campiones de la ronda

Anónimo dijo...

Gracies Rocio!!!!