2 may 2007

La Ronda en la "Feria de Abril"





IMPRESIONANT!!! He tingut la sort d'anar a la "Feria De Abril" de Sevilla i dic la sort perque ha sigut un viatge per no oblidar mai en la vida. Tinguent en compte que he viscut les "Falles" de València i la "Feria" de Sevilla tan sols hem queden els "San Fermins", però algun dia segur que cauen. Hem tingut la sort de que la familia del meu amic Mauri te casetes allí aleshores hem pogut entrar a totes les que voliem, donat que els seus tios i cosins podien entrar ja que sino es un poc complicat entrar a elles.
Hem comprovat in situ que les festes espanyoles son les millors del mon perque si les falles son bones no hem digues res de la "Feria". Les comparacions sempre son odioses i no podriem dir mai que una festa mola mes una que altra perque cadascuna te el seu encant i les seues coses però el que està clar que les dos estan de puta mare i jo he tingut la sort de viure-les desde dins, i dic desde dins perque si vas a Sevilla a la "Feria" sense coneixer a gent no es viu igual ni paregut.

Els valencians tenim aguant però res que dir dels Sevillans que es pasen tot el dia menjant, beguent "rebujito", manzanilla etc. i ballant sobretot ballant sevillanes però acavaren tots ballant "Pakito El Xocolatero" en un xupito de casalla en les mans jajaja els valencians com la San Miguel allà on van triumfen.

PD: La xica de la foto es la germana de Melendi (que ningú pense mal que vos vec jeje ;-))

12 comentarios:

Anónimo dijo...

SI SI, LA GERMANA DE MELENDI. JEJEJE...

Anónimo dijo...

A l´any q ve me toca a mi anar a la Feria...

Anónimo dijo...

eva, a tu a soles no, crec q mon anirem el trio lalala, bueno, i marieta tb.

Carlos Miragall dijo...

I colloooo, la germana de Melendi. Jejeje. Per cert morello, el pesacito y el vinito, que tal?

San-vala dijo...

Ara a una tía bona li diuen la germana del Melendi per disimular, jejejejejejeje

Que cabrón uns treballant com a negres i altres a la Feria d'abril, espere que teu hages pasat de puta mare, a mi en un futur tambè m'agradaria anar, temps al temps...

Anónimo dijo...

hay que ir oju!!

Anónimo dijo...

Ale ,ale no ens privem de res ,eh?
Espere que ho pasareu de P.M....

El unic que no mola es aixo de que vas i "diuen" que si no coneixes a algu no pots entrar(algo aixina com als casals de Sueca,jeje)

Per cert la germana de Melendi esta prou millor que ell....

rocio dijo...

Morell a eixe xic de la foto el vaig veure jo comprant dos botelles de casalla al Mercadona, i vaig pensar, " mira que triomfa la cassalla" i segur que seria per endur-se-la a Sevilla, jajaja

Jo he estat allí, i es el que duis, pegar voltes i mes voltes fins a caure rebentà, ja que no vaig tindre la sort de coneixer a ningú.

Xuso dijo...

Arza, quillo, ojú, pisha!!!ole , ole, ese rebuhito i su mansanilla!!

Eixos també saben disfrutar, també!!!

Per cert si Melendi és Asturià? que passa que la germana ha eixit Sevillana?? ai Morell, morell. jejejeje

Anónimo dijo...

es asturiana lo que anava de sevillana hay Xuso Xuso!!! jajjaaj

Anónimo dijo...

si,si, jo tb puc dir q soc la neboda d aznar...

Anónimo dijo...

la meua amigueta ROCIITO no sen perd ninguna,festa que hi ha,ahi esta ella,lo estrany MORELL es que no et veguera per alli,a tots coneix i tots diu,ROCIO jo tambe vuic anar,kedem x any k be...