24 may 2007

Necessitem Col·laboracions dels Fallers


Açó es una crida a tots els fallers i falleres de La Ronda, necessitem que ens ajudes en la nostra web, animat a escriure, a expressar el que penses del mon de les falles, de com teu has passat en les falles passades o simplement escriu del que tu vullgues. Al senyor Morell, es a dir a mi, ja no li queden idees jejeje ;-) alguna idea hem queda però m'avorrix sempre escriure jo, si jo heu puc fer perque tu no?. Va animeu-se i envieu els vostres articles a fallalaronda@hotmail.com i entre tots farem que la pàgina estiga actualitzada i puga seguir despertant interés.



Recorda que les falles son 365 dies al any i no soles 3 dies en març (que trist seria) ;-)

9 comentarios:

San Karrega dijo...

Amics de la ronda, vos dic que portar açó endavant es molt bonic i una forma de comunicar-vos entre tots i a qualsevol hora... Jo entenc perfectament a Morell per que se que es dificil doanr coll a tot i si no fora per san vala i els altres companys nosaltres tampoc podriem...

Vos dic una coseta... tots em anat a escola i em fet redaccions i comentaris de llibres per a deures de classe, tots!, no es feu els remolons...

Un article en 10 minutets està fet i cregue-me no importa si escrigueu bé i o mal, o si teniu por que no vos entendran... Que va!...

Tireu-li una maneta que no costa molt... A vore si el san vala descansa un poqui que se me mareja i després no rendeix... Que es broma... Avant amics...

Xuso dijo...

No hi ha res més bonic que sentir-se partícip de iniciatives com aquestes, de cm al fer un article la gent llig el que has publicat i el comenta el que pensa...

ja voreu com vos agrada, en serio, proveu-ho!!!!

Anónimo dijo...

gracies per l'ajuda. a vore si la gent s'anima

San-vala dijo...

La veritat es Morell té raó, vos ho dit en serio no costa res escriure articles una volta en feu dos voreu com vos agrada, açò una persona sola es imposible de portar, per això jo en vaig oferir ajudar-lo, però els que teniu que tirar endavant esta iniciativa sou vosaltres ja que es el blog de la vostra comisió...

NO ES TAN DIFICIL, SI LO INTENTAS....

Anónimo dijo...

Crear un blog és molt fàcil i més amb les eines que et dona blogger. El més complicat és mantindre'l. I vos ho puc asegurar perque la meua bitàcola porta en funcionament 2 anys i la web de la meua falla 4.

Generalment les persones que mes colaboren son els administradors, la resta es limita a llegir i sols un percentatge molt baixet posa comentaris.

Si el que vols es que la gent s'implique escrivint un article et va a costar mes. Sobretot si es un blog de falles on la majoria pensa erròniament que son tres dies. Bo, ací esta ple de gent que no ho pensa, però tots tenim un blog que mantindre :P.

Sort en la teua recerca de colaboradors!

Natalia dijo...

Morell, es dificil el de la nostra falla du en marxa apenes 1 mes i costa fer que la gent participe, pero no et canses de escriure!!sempre hi ha algo que dir, ja voras com van animant-se..i si no pues tot siga pe la falla..jeje..contes en el recolç de tots!!!a vore si tinc el plaer de col·laborar en algun article ;)

Anónimo dijo...

moltes gracies a tots!!! ;-(

Anónimo dijo...

morellot, joja vaig colaborar una vega, vaig a vore si me torne a inspirar i faig altre articulet. D totes formes,encara q no escrivim articles, x mija del foro estem molt actius en la pagina web. Q x cer morell, ultimament entres en contagotes...

Anónimo dijo...

Morell cuanta rao tens,jo intente escriure alguna cosa que altra pero tambe tinc que agrairli a Gemmeta i a Rocio que si no fora per elles que ens animen a fer cosetes i alguna que altra inspiracio que et be de quant en quant no hi hauria res al blog,aixi que anim i a seguir animant a la gent,que ja keda menys x al mig any faller,i jo tambe se que tu un dia fores de la Xuquer i faller com el que mes.