9 may 2007

Col·laboració del amic San Vala


L’amor per la vostra falla...

Bon dia fallers de la Ronda. Ultimament vos vec un poc quetets. Que han passat falles i ja se va gelant l’asunt. Podeu tornar a fer comentaris, escriure articles en definitiva tornar a sentirse fallers blogers per uns moments va animeu-se que les falles són Tot l’Any.

Hui m’agradaria dedicar aquest article als meus amics Nerea i Raúl, amb els quals vaig compartir el passat diumenge una velada molt agradable al seu pis. El qual ha quedat molt bònic i ja esta quasitot preparat per a rebre als futurs novençans. Tranquila Nerea que no faré històrietes del que parlem. Es que resulta que li deia a Raúl de broma “no li contes res que després ho escriu al blog de la nostra falla”. Va estar gràcios. Va per vosaltres amic i amiga.

Llegint l’article del meu gran amic San karrega i després els comentaris al blog de la nostra falla m’he donat conter d’una cosa. Hi han fallers de totes clases majors o menuts, fallers desde que van nàixer o que s’apuntaren a una edat avançada, fallers que són per les nòvies o perquè els amics són d’ixa comisió, a uns els agraden els pasacarrers o altres prefereixen disfrutar del ambient al cau. Però segons pasen els anys tota ixa gent té una cosa en comú la devoció per la seua comisió i l’amor per la Festa Fallera.

A la vostra comisió pasa el mateix hi ha gent com Nerea, Demelsa, Patri, Ruth... que són falleres desde xicotetes les quals viuen, senten i adoren la seua querida falla i això ha provocat que els seus xicons Raúl, Fran, Trompe, Ximo... es fajen fallers i porten la falla al cor com elles. Per cert Nerea i Raúl tenen dos cuadros vestits de fallers al comedor, això es voler i sentir la Festa Fallera. Tambè teniu altres com Danielet, Lucas, Bude, Eric... que són fallers desde petits i això ha provocat que amics d’ells s’apunten de fallers. Altres com la meua cosina Isabel que tambè es desde petita i segur que ha portat amiges a la comisió. O el Morello que era faller d’altra comisió i per la seua xicona es va fer de la Ronda i ara es el senyor Secretari...

Se que hem deixe molta gent sense nomenar-la però no put parlar de la seua vida fallera si no la conec. Perdoneu per la meua ignorància Mirufret, Elena, Ramiro, Eva... i molts més que hem deixe. Però l’important es que tots vosaltres majors, xicotets, fallers, falleres, xicons, xicones formeu una familía fallera, la qual es la vostra segona familía perquè sentiu, voleu i porteu a la vostra falla querida al cor. Seguiu així i la vostra comisió durarà fins l’eternitat.

Recordeu es l’opinió d’un hùmil servidor que tambè sent, vol, adora, venera la Festa Fallera igual que tots vosaltres.



PD:Bonissim article amic San Vala!!!

13 comentarios:

Anónimo dijo...

molt b san vala, m'agradat molt, i gracies x nomenarme encara q no m conegues. Tb soc fallera dsd petiteta...

San-vala dijo...

Pues ara ja ho sé per a l'altra historieta, jejejejejejeje

San Karrega dijo...

Home va!... Açó es increïble...

A qui no te feina, La falla li'n dona... Morell, morell... Que li dones?!!...

Anónimo dijo...

Bon dia fallersss!!!ole ole per el teu article!!!mola molt!!
D'açi poquet ens veguem en una boda que tenim conjunta eh?jajaja

San-vala dijo...

Perdona Gran Maestro, el Morell esta unflant-me a casalles i ara m'ha dit que tambè en convida a aigua fresqueta després de les casalles i això s'agraeix ja que fa molta calor, jejejejejejejeje

Si Mels ja hem convidaràs a un cubata, a no que els tenen que convidar són Raul i Nerea, jejejejejeje

Anónimo dijo...

li done amor San Karrega, el cuide ben cuidat en conter de pegar-li puros com tu jajajaja :-)

Anónimo dijo...

MA MOLAT MOLT QUE T'HAJES ENRECORDAT DE NOSALTRES ENCARA QUE TU I YO CUANT ESTEM JUNYS SOM GATET I GOSET, PQ SEMPRE ESPEREM QUE UN PUNJE A L'ALTRE JAJAJAJAJA,
PERO DE VERES TE DIC QUE ME EMOCIONAT I NO TE DIC MES QUE TU SAPS QUE YO TINC LA LLAGRIMA FACIL.
NO CAMBIES MAI PAU. ENHORABONA DE PART DELS DOS PER EIXE ARTICLE. I GRACIES.

Anónimo dijo...

Jo tambe soc fallereta desde que vaix naixer,els meus pares fundadors de la falla,i ara son tots els meus nebots i es molt bonic vorels a la cabalgata infantil,a els pasacarrers....en companyia dels seus amiguets i jo espere que les meues amigues(les del articul de MISSING),tambe tornen promte a ser el que eren,les tire molt a faltar...

San-vala dijo...

Supose que ixa anònima es Nerea, coneguent'he se que t'has emocionat, però tranquila amiga si es per alegria benvolguda vinga. Ja ho se que són com el Gos i el Gat que sempre estem picantmos, però i lo bè que ho pasen, jejejejejejeje

Tranquila el que te que donar les gràcies es un servidor per haver pogut conèixer a dos persones com vosaltres.

Mayte tens que tindre paciència i no obligar-les a que tornen. Jo aquest any s'han apuntat quatre amic meus, la meua xiqueta ha tornat i la meua germana i el meu nebot. Sempre es deia que s'apuntaren i provaren però sense ser pesat i al final sense dirlos res han pres la decisió. I la veritat es que sóc molt feliç...

Anónimo dijo...

Heyyyy, moltes gràcies x normenar-me a mi tb!!!!, jo`sóc d la Ronda desde q vaig nàixer...fa 22 anys, i la falla es una part importatíssima i imprescindible x a mi!!!!

Anónimo dijo...

SI, PAU EIXA ANONIMO SOC YO.
COM EU SABIES??? JEJEJEJEJE.
AMIC YO TAMBE ESTIC CONTENTA DE HABERTE CONEGUT, I QUE SAPIES QUE SI TE CASES EN LA MEUA AMIGA T'EMPORTES LO MILLORET DEL MON SENSER, QUE EU SAPIES, I OJITO.
ADEU AMIGAXO.

San-vala dijo...

Gràcies Eva, ja conec un poc més de tú...

Que volies enganyar-me ocultant el teu nom, jejejejejejeje... Això de casar-me amb la teua amiga per la meua part donau per segur perquè estic molt enamorat i per la seua encara més que la tinc loqueta, sere presumit, jejejejejejeje. Es brometa...

Ara en serio els dos estem molt enamorats.

Anónimo dijo...

Q BONICO ES EL AMOR...