14 jun 2007

Falles són tot l’any...



Avanç de començar aquest article m’agradaria dedicar-lo a Nerea i Raúl i en consonància a tota la familía Requeni, fallers d’aquesta comissió en una setmana tan especial per a ells. La setmana que es casa la seua única filla. Vos desitje de tot cor molta sort en aquesta nova aventura i que sigua tot lo feliços que heu segut durant tots els anys de novios i que porteu prompte un falleret o fallereta a la vostra comisió que són la flor d’una falla. Per fí algú de vosaltres li podra ficar cara a San vala ja que tant jo com la meua novia estem convidats a la boda.

Ara l’article. Esta relacionat amb la fèrvor que demostra la gent un mes avanç de falles i en falles i dos setmanes després tambè. Però conforme pasa el temps la gent va deixant de costat les falles i fica altres prioritats en la seua vida. Jo la veritat es que ho entenc perquè a mi tambè en pasa el mateix ja siga per obligació o per que no tenim ganes deixem a la nostra comisió un poc de costat.

Jo vaig menys però vaig, hi ha gent que s’oblida de falla, però teniu en conter una cosa si t’oblides de la falla després no vingues i eixigues ¿per què s’ha fet açò? o ¿per què el monument es tan xicotet?, ¿per què?... Jo aquesta gent deseguida conteste i tú ¿per què no has vingut? I ho has dit en el moment que es tenia que decidir...

M’he donat conter als blogs que els comentaris, les visites tant en el vostre blog com en els diferents blogs de falles del poble han anat baixant paulatinament desde que acavaren falles i això pot provocar que aquesta gran idea de les falles per fer blogs fallers i tindre informada a la gent de coses de falles diariament puga no desaparèixer, però si caure en la desidia de no tindre ganes ni d’escriure ni comentar perquè ningú el segueix...

Vos anime amics i amigues de la Ronda a comentar, a escriure articles però sempre desde la devoció que teniu a la vostra comisió mai obligant a ningú. Bueno eso es todo amigos...

12 comentarios:

San-vala dijo...

I conyó Morello, t'has afanyat figura.

Ara que no s'enteren el fep, Rodabars i San dalia, ja que els he convençut a que m'ajudaren a escriure en el blog i ara he publicat ací, jejejejejejejeje

Però tan Roda con San dalia volien publicar els faltava una espenteta.

Xuso dijo...

Ací estic jo per a comentar el article que el meu amic Morell ha publicat!!

Gran article Morell i tens tota la raó, per experiència et puc assegurar lo difícil que es tindre temes tots els dies per escriure i per oferir novetats als fallers, però si damunt la gent no comenta i no dona suport al blog es cau en la dessidia i això és perillós, perquè pot entrar en una dinàmica negativa i acabar per fer desaparéixer esta inciativa que és de veres molt bonica i ajuda a unir els fallers durant tot l'any i que es parle de falla durant tot l'any, qué és lo complicat d'esta festa.

Ànims a tots els fallers de la ronda i en especial a tu morello, cada vegada que publiques jo estaré ací per fer-te un xicotet comentari, encara que siga per a tirnar-nos dos rises!!!!

Amic fep dijo...

El article es del San Vala... m'ho ha dit San Karrega.

Jejejejeje, t'han pillat!!!!

Anónimo dijo...

si es sde San Vala que se m'olvidat posar-ho ademes no volia que el pillareu jajajajaj gracies Xuso!!

Anónimo dijo...

HOLA BONA VESPRADA A TOTS PRIMER QUE RES
SOC ELENA DE LA RONDA ESTIC UNA HORA PER A PODER PUBLICAR EL COMENTARI QUE NO SE COM ES FA I NO SE SI ES PUBLICARA PERO BE
GRACIES SAN VALA PER COLABORAR AMB NOSALTRES INTENTAREM AJUDAR UN POC MES A MORELL EL QUE PASSA ES QUE ESTEM SEMPRE FENT LES MARUJETES EN EL FORO JA JA JA ANEM A INTENTAR-HO

Anónimo dijo...

ALGU ME POT DIR COM TINC QUE PUBLICAR UN COMENTARI PER A QUE APAREGA EL MEU NOM ES QUE NO M'AGRADA EL ANONIM SOC ELENA

Anónimo dijo...

QUE SOC JO ATRA VOLTA RES FELICITAR A RAUL I NEREA PER EIXOS DIES TAN ESPECIALS QUE VAN A DISFRUTAR
QUE S'HO PASSEU MOLT BE QUE DISFRUTEU MOLT I JA ENS HO CONTAREU

Anónimo dijo...

ELENA, BAIX MARQUES "OTROS" I ON POSA NOMBRE POSES EL TEU NOM.

Anónimo dijo...

VAL JA ESTA GRACIES

Anónimo dijo...

QUE FORTA SOC NO ESTAVA JO MONTANT MAL NUMERO PA DIR NO RES AU QUE JA HE ACABAT DE CURRAR FINS DEMA

Anónimo dijo...

JAJAJA, q bona eres Elena...
Això felicitats a Nerea i Raul!, q això sols `passa una volta en la vida (o no)...jeje.

San-vala dijo...

I conyó Xuso com has patinat, no feia falta que ficara el nom, només veguen el rotllo persianero i que parle sempre en tercera persona es nota. Que estaves en el fep fent-he cerveses, jejejejejejeje

Fep ja se que ens vigila com a bon mestre a l'alumne i tú celoç...

Morell amic estas perdonat, no pasa res. Elena al final ho has conseguit, les gràcies vos les tinc que donar jo a vosaltres per deixar-me escriure al vostre blog amb total llibertat. Ja que com deia a l'article açò per a mi no es una obligació es una devoció.

Hola Mirufret i Eva dos xiques que no fallen mai als comentaris, a vore si els demés s'animen...