11 jun 2007

Mes val tard que mai ¿no?


Volia fer una xicotet comentari sobre el que va ser l'orquestra que tinguerem l'any passat contractada i espere que aquest any repetisca. L'orquesta fou NEW EPOCA encapçalada pel el nostre amic Yannick, i que va estar de lujo, després de estar dos anys amb una orquesta que soles se sabia el CD sencer de "La oreja de Van Gogh" tornarem a disfrutar en el nostre casal de cançons tipiques de falles com son "clavado en un bar", "carolina", "sin documentos". Que serien els casals sense les seues tipiques cançons?? però sobretot que seria un festa fallera sense el "popurrí fallero" jejeje a que tots sabeu que en referisc. Aquest any hem recuperat ixes coses que tant feliços ens fa als fallers i per lo tant, tinc que agraïr l'orquesta NEW EPOCA les falles que ens han bridat. Aquest intentarem que repetisquen i que en heu passem encara millor que l'any passat perque sempre hi ha que superar-se ¿no cregueu?

Menció especial a la meua xiqueta Andrea que tots els dies pujava cantar mentre tota la comissió la corejava allí baix i mentre la germana Patri intentava liar a Yannick per a pujar ella també a cantar jajajaja Patri tu no!!! Andrea SÍ!! ;-)


6 comentarios:

Anónimo dijo...

siiiiii, q tornen q molen molt!!!!!!!!

Anónimo dijo...

yannick!!!! torneu x favor!!! necesite cantar un anyet mes i els q facen falta... i 1 granera vella q tenia jooo...jajaja, bueno i si em dixares cantar alguna de amaral ja seria massa!! jajaja

Anónimo dijo...

SII, TORNEU XFA!! XO L'ULTIM DIA HI HA Q AKBAR UN POKET MES TART SI NO ENS AMUERMEM I NO EIXIM A LA DSPERTA...

San-vala dijo...

Jo no he pogut dusfrutar d'aquesta orquesta perquè el Morello no m'ha convidat, jejejejejejeje

Però m'han dit que ho fan molt bè, m'alegre que hageu trovat un conjunt del vostre gust amics ronders.

¿Has rebut el correu o no Morello?

rocio dijo...

Es de veres que l'orquesta i la xaranga son molt importants a la festa fallera,a part de ser bons tenen que acoplar-se als fallers i fer-los participes, nosaltres aquest any despres de prou de tems em trobat una xaranga que ens va agradar a tots i aixó es de lujo¡¡¡

Anónimo dijo...

recibit San Vala, esta setmana estaves perdonat jejejejje que gran eres!!!