26 jun 2007

Les fogueres de ...



Com vos ha contat la meua amiga Deme, el dissabte part de la vostra comissió i un servidor anaren a la boda de dos fallerets de la vostra comissió. La veritat es que va estar molt bònic i emotiu tot, sera de les voltes que millor he menjat a la Cancela. Com deia Deme la sorpresa va vindre en l’entrega típica dels rams, el qual el primer fou per a Demelsa i Fran, no seu esperaven però seu mereixien per ser una parella ejemplar, el segon que dona la parelleta fou per a l’amor de la meua vida i un servidor. Meu imaginava però no volia pensar-ho, perquè encara que parega que no, en ixos moments pase molta vergonya, heu dit perquè qui en coneix sap que no tinc vergonya ni la conec.

Este article va per Deme i Fran que sou els pròxims després ja anirem la meua xiqueta i jo, jejejejejejeje

Parlem de San Joan, vosaltres en aquestos dies vegueu a la tele els monuments, les dones engalanades i els homens amb els seus trajes tradicionals de les Festes de San Joan a Alacant i ¿no vos entra nostalgia fallera?. A mi si, jo comence a recordar les despertades, les cercaviles, la Visita de Cortesía, les Ofrendes... i mentra una enveja sana impresionant. Ostía jo voldria estar en el dia 17 i començar de nou les falles.

Però això es imposible l’únic que ens queda d’ixos dies són els rècords, les anècdotes, les rises, els mals rotllos que parlant s’arreglen..., pues tranquils que com diu el meu amigatxo Tristan “quant més majors ens fem més ràpid pasa el temps”, aleshores guardeu-se ixos rècords siguen bons o roïns, perquè els roïns tambè hi ha que guardar-los simplement per no tornar-los a fer, i voreu com quant menys seu donat conter ja estem amb la Festa Fallera carregats...

M’he enterat per comentaris del Morello que tambè teniu programat algò per a San Joan pues acudiu i disfruteu cada acte faller de la vostra comissió simplement per recordar anècdotes falleres o per plantejar idees falleres per un futur.

Disfruteu el present, recordeu el pasat i anyoreu el futur...



Article del amic San Vala

15 comentarios:

Xuso dijo...

Enhorabona a Xicotiu i a Deme i també a pauet i senyora, aeh, ja podeu anar fent plans de bodorrio.

Per cert, Morell, no t'has plantejat canviar el disseny del blog. Vull dir, llevar-li el fons negre?? igual sóc jo que estic fent-me una huela, però després de llegir un article en lletra blanca sobre fons negre, estic mig hora vejent ralles neres davant dels ulls i vaig tot sego!! em passa a mi i prou???????

Amic fep dijo...

A mi tambe Xuso, aleshores, pense que es perque eres una uela igual que jo... jajajajajajajaja (per cert, cuidadin en les ratlles no siga cosa que...)

A vore, San Vala, tant de ram, tant de ram... que no tindras una ramala com el floristo/a d'aci el carrer cullera? jajajajajajajaja.

Ja esta be de donarli rams al San Vala, i collons tio!!! agafa l'indirecta... Tots estos que et donen els rams tenen ganes de que et cases... a que esperes??!!

San Karrega dijo...

Xe aneu... relaxaxeu un poquet en el tema de les bodes, que cada cop que vaig a una em pose mal...

Per cert, el futur s'anyora?!!....

Amic fep dijo...

Preguntali-ho al teu amic, a vore que contesta...

P.D.: Explica-li primer la pregunta, o si no, que ho busque en els llibres eixos que cataloga!!!!

Anónimo dijo...

Gracies pauet!!!aixo de que te passen tants rams...volen voret ja casat eh?!!!i m'alegre que siga en Vero!!

San-vala dijo...

De res de Deme, el dit el mateix m'alegre de que siga en Fran, no el conec tant com tú coneixes a Vero, però hi han voltes que una mirada veus lo bona persona que es. I en Fran en pasa això...

A tots Xuso, Deme i fep, com diu el meu amic Ganao d'arrere de l'un el dos, no tingau tanta presa en casar-me, que si hi algú que té més ganes que vosaltres sóc jo...

Maestro en quant a lo de "anyoreu", igual la paraula no es la més acertada, però saps el que vull dir. Que tinc ganes de que pase l'estiu per poder anar a una reunió, per poder tindre una festa fallera, per poder...

Ese Maestro corregint al seu pupilo, jejejejejejejejejeje

Anónimo dijo...

yeee bon dia!!! ara que dius del disseny, siq ue tenia pensat canviarlo un poc pero i ganes?? Maestro necesite un motatget per ficarlo en la capçalera que la veritat es prou xungueta ¿me pots ajudar?

San Karrega dijo...

Quan vullgues...

Anónimo dijo...

Je morell q wapo que estas en la foto

Anónimo dijo...

Je morell q wapo que estas en la foto

Anónimo dijo...

morell no sta guapo, morell es guapo, q es molt diferent... (no es lo q tengo, es lo q soy)

Anónimo dijo...

A pues!!!!, no t vaig dir jo ahir q últimamant stàs ligonet???, jeje.

Anónimo dijo...

Per cert, anónimo, ki eres?

Anónimo dijo...

gracies anonimo jeje Miriam tu que me veus en bons ulls jejeje

Anónimo dijo...

FOTO DIU QUE LA FOTO ESTA MOLT RETOCA I PER AIXO ESTA COM ESTA.
NO ES ELL ES EL FOTO QUE SAP TRAURELI EL PERFIL BO.